KRİZ VAR DA
KADER DE YOK
Piyasalar da ilk önce giderler şişerse, bunun adı krizdir..
Gelirlerin, giderlere göre pozisyon alması, 1sene olursa yönetim başarılıdır..
1 sene geçmesime ragmen kişiler aynı alım gücüne ulaşamıyorsa kriz kangren e. Dönüşmüş demektir. Eylül 2021 den  beri 150 TL ye dolan sepetler 800 tl ye dolmuyor.. 
DOLAR BAZLI %30 dünya enflasyonu... %30 un 3 e katlanarak liramızın, dolar karşısında değersizleşmesi, diğer nilletlerden daha fazla enflasyonu hissetmemimize sebep oldu..Savaşan Ulrayna değil de biz gibi olduk 
ÇÖZÜM
-TASARRUF=,(önce bürokratlar danışmam sayısı araç ve yönetim müştemilatlarının tasfiyesi ile sağlık ve eğitim yurtlarına tahsisi) 
-İHRACAAT=(ithalata dayalı olmayan üretimin, ihracaatı,
-Yurt dışı işçi gelirleri,
-zengin gavur turist geliri
-, Defineciliğin suç kapsamından cıkarılarak profesyonel mezatçılar mezaretinde olağanlaşöası
-Dolaylı vergiler yerine milyon dolarlık baremlerle %80 lere ulaşaan Doğrudan japon usulü  vergi oranı
Buna ragmen sepeti kendi gelirinle dolduramıyorsan çalışmıyor, hazır lopçuluk yapıyorsundur.Artık Hata yönetimin değil senindir..
( Kriz Var Da Kader De Yok başlıklı yazı HALİLİ tarafından 23.03.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.