Hikaye / Yaşamdan Hikayeler

Eklenme Tarihi : 26.03.2022
Okunma Sayısı : 673
Yorum Sayısı : 0
kimse bana onsuz yaşayamam demesin.
geçenlerde cami imamının eşi öldü.Dev gibi,kapı gibi kadındı.Yanlış bir iğnenin kurbanı oldu.Sağlık ocağında yapılan penisilin iğnesi ölümüne sebep olmuş.Oracıkta yığılıp kalmış kadın.Sonuçta sizlere ömür.Onu çok seven kocası kendini yerden yere attı.Ben onsuz yaşayamam sözlerini söyledi durdu.
Herkes imamın da üç aya kalmadan ölen karısının arkasından gider diye söylenmeye başladı.Neymiş adam ruh gibi geziniyormuş.
Adamın erkek kardeşleri ve karıları adamın evine yerleşti bir kaç ay.Adama baktılar,üstünü başını yıkadılar,yemeklerini yaptılar.Sonra bir söylenti aldı yürüdü.Yengeleri kayınlarına yeni hatun arıyorlar diye.Kimse inanmadı tabi benden başka.
-Neden aramasın ki adam dedim.Ölenle ölünmez ki.
Arayan bulur misali adama kızı yaşında dul bir kadın buldular.Evlendirdiler.İki eliyle bir çay bardağını bile tutamayan adamın elleri bir kaç ay sonra titremez oldu.Kırlaşmış saçları siyaha döndü.Tabii kızın yaşında hatun alırsan ellerinde titremez,saçlarını da boyarsın.
sadece erkekler mi?Kadınlarda bir başka alem.Geçen yaz eşi kanserden ölen bir tanıdığımız vardı.Adam zor soluk alıyor,kaçak tütün sarıp içiyordu.Malum paket sigaralar ateş pahasıydı.Millette sarma tütünle idare ediyordu.
İçtiği kaçak sigaralar adama pek yaramadı.Zor soluk almaya,yolda yürüyemez oldu.Birkaç kez hastaneye yatıp çıktı.
Son yattığında kanser her yerini sıçramış,beynine de sarmıştı.Doktorlar fazla yaşamaz demişlerdi.Adam o halde bile karısını eziyet ediyor,seni bu hastaneden çıkayım boşayacağım diyordu.Yahu kıçın girmiş çömleğe,bakıma muhtaçsın.Ne boşaması karıya.
Doktorlar artık yapacak bir şey yok götürün evine demişler.Yani evinde ölsün demek istiyorlar kısaca.Hastaneden çıkıp evine getirdiklerinde yarım saat sonra ölmüş adam.
Tanıdığımız olduğundan mecburen evlerine gittim.Kadın perişandı.Çocuklarına baktım pek umurlarında değillerdi.Cenaze işlemleriyle uğraşıyorlardı iki oğlu.Kadınsa tiyatro yapıyordu.Kendini yerden yere atıyor, üstünü başını paralıyordu.
-Ahhh beni niye bırakıp gittin.Sen öleceğine ben ölseydim diye feryat figan ağlıyordu.
Herkes numaracı olmuş.Tiyatrocu olmuş.
Geçen haftalarda kadının oğlu bize geldi.Uzun zamandır annesini görmediğim için sordum. nerede diye.
-Aaaa senin haberin yok mu?Annem üç ay önce evlendi dedi.Ağzım açık kaldı .lnanamadım.
Gözümün önüne cenazede yaptıkları,söyledikleri geldi.
-Neden insanlar hep böyle?
Dün de internetten bir arkadaşımın fotosunu ve yazdıklarını okudum.Adam yarı yaşında bir bayanla evlenmiş.Karısı öleli altı ay bile olmamıştı.Önceki karısı kapalıydı.Öyle görüyorduk fotolarında. Şimdi ki cici geline baktım.Dekolte bir gelinlik giymiş,ağzı kulaklarında nikahta imza atıyordu.
Yani dostlarım vay gidene.Geride kalana bir şeycikler olmuyor.Onlar bir şekilde hayatlarına devam ediyorlar.Adamlar yarı yaşında kadınla evleniyor,kadınlar da paralı bir adam bulup evleniyorlar.Çatır çatır da birinci karının yiyemediği paraları afiyetle yiyorlar.
Siz siz olun kadınsanız yiyin kocalarınızın paralarını.Yemeyenin yiyicisi oluyor.Hem de onlar pek kıymetli oluyor.
Şeytan bile ne demiş?
-Bir erkeğin ikinci karısı olmak isterdim.Birincilerin değeri bilinmez,ikinciler el üstünde tutulur

candan
13.3.2022
Pazar-saat.01.28
izmir

( Birincilerin Değeri Bilinmez ...ikinciler El Üstünde Tutulur.... başlıklı yazı candan tarafından 26.03.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.