Nereleri mi kaşısam bilmem ki? ''Züğürt olup düşünmektense uyuz olup kaşınmak iyidir.'' diye de bir atasözümüz var... Bazen sağ eliniz kaşınır ''Kesin para gelecek sana.'' derler... İyi de beş lira da para beş milyar da, beş milyon dolarda para... Miktarı belli değil... Sol elinde kaşınıyorsa bu seferde elinden para çıkacak, derler... Ha tabi onunda miktarı belli değil on kuruşta olabilir on bin dolarda...


Bazen kafanız kaşınır o da ilginçtir, sol tarafı kaşınırsa başka yorum yaparlar, sağ tarafı kaşınırsa daha başka... Oldu ya bir, poponuzun kanatları kaşınır, o zaman sakın ''İnadım inat, kıçım iki kanat.'' diye bir cümle kurmayın... Tecrübelerle sabittir geçmiyor kaşınmanız...


Kimi zamanda ayağınızı altı kaşınır. O da aynı avuçlarınızın kaşınması gibidir. Sağ ayağınızın altı kaşınırsa yola gideceksiniz, sol ayağınızın altı kaşınırsa size gelecek birisi var mutlaka diyeceklerdir... Hadi ikisi birden kaşındı, o zamanda ilk önce hangisi kaşındıysa önce ya gidersiniz ya da size gelirler.


Olur ya! Olmaz olmaz demeyin, bazen de dizinizin kaşınacağı tutar. Önce sağ diziniz kaşınırsa merdiven çıkarken diziniz ağrımayacak, yok olmadı sol dizinizde kaşınırsa merdiven çıkarken dizinizde müthiş ağrılar olacak demektir... Oldu ya iki diziniz birden kaşınır ise de asansöre binin derim, apartmanda asansörde yoksa, inip çıkmayın kardeşim sizde...


Göbeğiniz kaşındığı zamanda göbeğinizi herkesin içinde hatır hutur kaşımayın. Mümkün mertebe yalnızken yapın derim bu kaşıma işini... Herkesin içinde kaşırsanız, sizi çok zengin kalantor biri zanneder ve para pul için, peşinize düşebilirler, benden söylemesi...


Kimi zamanda bazı densiz adamlar, vatana, insanımıza, askerimize düşmanlıktan başlarını alamaz, durmadan saldırır da saldırılar. İşte o zaman onları çokça kaşımak lazımdır ki bu kaşıma işlerini de sağ olsunlar askerlerimiz, polislerimiz vatan sevgisi ile dolu dolu olarak fazlasıyla yapmaktadırlar... Ne diyelim elleri dert görmesin, ayaklarına taş değmesin...


Bazen de eski yaraları, yeni yaraları kaşırız. Eski yaraları çok da kaşımamak ve yaşandı bitti demek en güzeli olsa gerek... Siz yeni yaraları da fazla kaşımayın, benden size tavsiye, zaten belli bir zaman geçtikten sonra yeni yaralarda eski yara olacaktır...

( Kaşı Babam Kaşı başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 27.03.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.