İMZA GÜNLERİMDEN İZLER

          Ahmet AYAZ

Ahmet AYAZ

Gaziantep Güneş Gazetesi 30 Mart 2022

……………………………………………………………….

 

       Saygıdeğer dostlarım, bazı güzellikler insanın usunda seneler geçse de saklı kalıyor ve silinmiyor. Gaziantep Üniversitesindeki 20-28 Ekim 2018 tarihindeki Kitap Günlerinde Mehmet Kara, Neşe Cömert ve diğer arkadaşlar ile  imza gününü sürdürürken, haftanın son pazar gününe gelmiştik. Bu süre içinde basbayağı da kitap imzalamıştık. Fakat  içimden bugün hiç kimse gelmez diyordum. Ben böyle düşünürken karşımda Kilisli Eğitimci-Şair dostlarımdan Mustafa Alpaydın, İrfan Yılmaz Aksoy ve Uğur Elhan Beyleri gördüm. Ben Kilis Zeytin Dalı dergisinde yazılarımın çıktığını söylerken, onlar bize Mehmet Karakaş haber verdi, biz de Kilis’ten zaten senin için geldik dediler. Bunları Gaziantep’in sevilen ses sanatçısı Ümit Can İlhan ve Gaziantep Üniversitesi İlahiyet Fakültesinden İlyas Gögebakan izledi ve Gaziantepli Yazarlar Stadını renklendirdiler.

       Bunlardan söz ederken bu sene de 14-20 Şubat 2022 tarihleri arasındaki kitap günlerinin süreklilerinden  Neşe Cömert, Sariye Yüksel,  M. Yıldırım Katrancı ve  diğer arkadaşlarla imza günlerini sürdürürken,  yine Kilisli dostlarımı karşımda gördüm. Biri birimize kitap alış verişinde bulunduk, beraber fotoğraf çektirerek mutluluğumuzu paylaştık. Yine Kilis’ten Uğur Kepekçi dostumuz bütün kitaplarımdan imzalattırdı. Burada Gaziantep İlimize bağlı Karkamış Milli Eğitim İlçe Müdürümüz, aynı zamanda köylümüz, Mustafa Bozgeyik, Gaziantep Haber Ajansı Gazetesinin imtiyaz sahibi Halil Eyyupoğlu ve Memik Filiker kardeşlerimin de bizzat şahsıma kitap imzalatmak için Gaziantepli Yazarlar Stadına gelip bizi şereflendirdiklerini görmezlikten gelirsem, bana göre nankörlük olur. Hele hele Eğitimci-Şair ve Yazar dostum Mehmet Yıldırım Katrancının beni Gaziantepli Yazarlar Stadının yıldızı diyerek kitap fuarına gelen dostlarıma takdim ederek iltifatını  unutmam namertlik olur diye düşünüyorum. Yukarıda bahse konu dostlarıma ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

       Burada konuyu dağıtmak istemiyorum ama, ben de içinde olmak üzere, şairlerimize tamı tamına akıllı denmez. Neden mi? Vatan ve millet sevgisi, şairlerimizin eşlerinden ve çocuklarından önde gelir. Şairlerimizi severim, sevmemin nedeni de budur. Bu yüzden olmalı ki, Cumhuriyetimizin kurulduğu yıllarda meclise Mehmet Akif Ersoy,  Hasan Ali Yücel, Yahya Kemal Beyatlı. Kemalettin Kami Kamu gibi şairlerimiz seçiliyordu. Gerçi o zamanlar mebuslarımızın maaşları, muallimlerin maaşlarını aşmıyordu. Şimdiki gibi, bir defa meclise seçilen kimse, ölünceye kadar emekli mebus olarak maaş almıyorlardı. Siyasilerimize Allah merhamet vicdan vere. Mecliste vekillerimizin  sayılarını 451 den 551 e, daha sonra 600 e çıkardılar. Yeniden seçilme şanslarını artırmak için. Bana göre 251 mebus T.B.M.M. sinde parmak kaldırmaya yeterli ve çok bile.

        Konuyu iyice dağıtmadan başa dönmek istiyorum. Yukarıda ki bahse konu isimler başta olmak üzere, imza günlerimde, beni önemseyip, zaman ayırarak, bana  kitap imzalattıran  herkese  teşekkür ediyorum, sevgi ve saygılarımı sunuyorum.

 

( İmza Günlerimden İzler başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 29.03.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.