MİLLET VE DÜŞMANLARI 

İsmet İnönü''nün meşhur sözüdür bu. Kimseye söylemeyin: Millet sizin düşmanınızdır.'' Bunu söyleyen kişinin millet düşmanı olduğunu anlamaktan daha kolay ne vardır. İşte milleti düşman ilan eden bu zihniyet yıllarca milletin yönetimini elinde tutmuş bir zihniyettir. 
Dahası bu milletin ne kadar düşmanı var bir bilsek. Osmanlı Sadrazamının meşhur sözünü hatırlayalım. Osmanlı sadrazamı yabancı devlet adamlarıyla yaptığı tartışmada ‘En büyük devlet hangi devlettir dünyada''. Osmanlıdır: Çünkü siz dışardan biz içerden yıkamadık bu devleti.'' Evet, yıllardır bu ülkede yöneticilerin çoğu bu millete düşmandır ve içten içe bu milletin aleyhinde faaliyet göstermekte, hem de bu milletin ekmeğini yemektedir. 
Dahası satın alınmış basın bu milletin baş düşmanıdır. Yabancı güçlerin satın aldığı, kendi menfaatini milletin menfaati üstünde tutan, milli menfaatleri az bir paraya satan zavallılar güruhu milletin en önemli düşmanlarıdır. Bu düşmanlar öyle bir büyük birlik içindedirler ki kimse bunun farkında olamaz. Her şeyi kendilerine göre yeniden tanzim eder, birbirlerini kollar, gerçek vatanseverleri hedef tahtasına koyarak millet düşmanı ilan ederler. 
Öyle bir hava yaratırlar ki millet için çalışan gerçek vatanseverler bir anda kendilerini milletin karşısında bulurlar, ne yapacaklarını şaşırırlar, yılarlar ve çaresizlik içinde kendilerini şerit dışında bulurlar. Bazen bu kadar da şanslı olmazlar, olamazlar bizzat o millet tarafından bertaraf edilirler. Bazen bu imkan da onlara tanınmaz olur, millet için yaptıkları yüzünden canlarını kaybederler. 
Adnan Menderes''in idam edilmesi, Turgut Özal''ın zehirlenmesi, hayalarında dış güdümlü basın tarafından linç edilmesi unutulabilir mi? bu gün bu iki büyük insanın neler yaptıkları daha iyi anlaşılmakta, hayatlarında kendilerine hain muamelesi yapıldığı hafızalarda canlılığını korumaktadır. 
Bu gün basın milletin düşmanlarıyla işbirliği yapmaktadır. Dahası basın tröstleşmiş, belli bir holdingin menfaatleri doğrultusunda yayın yapar olmuştur. Gizli örgütlerin maşası ve paralı ajanı olarak görev yapmaktadır satılmış basın. Bu basın millet menfaatini gördüğü her şeye saldırmayı vazife olarak görür. Aslında yabancı menfaatleri için çalışır ve ondan kendine menfaat devşirir. Gezi olaylarında gördüğümüz taleplerin ne adına yapıldığı görülmüş, isteklerin kimin menfaatine olduğu bir türlü sorgulanamamıştır. 
Molotof kokteyl atanlar kahraman ilan edilmiş, bir hiç yere başı taşla ezilen, üzerinden araba geçirilenler aynı basın tarafından yok sayılmış, unutulmaya terk edilmiştir. Bu satılmış basın ve milleti düşman bilen unsurlar her şeyi işlerine geldiği gibi yorumlamakta, millet menfaati yerine beynelmilel güçlerin menfaati doğrultusunda çalışmaktadır. Bir gün bu gerçek anlaşılacak, ama iş işten geçmiş olacaktır.

Ahmet Kemal

( Millet Ve Düşmanları başlıklı yazı EDİP GÜL tarafından 6.04.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.