Allah bana, etrafımdaki bu insanlarla ve gelişen olaylarla neyi anlatmaya çalışıyor da ben anlamıyorum? 

Bu insanlar neden böyle yanlışlar içinde, bu sorunlar neden…? 

Ben mi yanlıştayım yoksa onlar mı? 

Ama tartıya koyduğumuzda benim yanlışta olmadığım ortaya çıkıyor. 

Yoksa bana mı öyle geliyor? 

Yo, tartı da benim değil, O’nun…! 

Keşke tartıda yanlışın ben olduğum ortaya çıksa, işte o zaman çok kolay olacak; yargımı ister, özrümü diler, cezama razı gelir, sorunlar düzelirdi… Keşke… 

Çünkü benim derdim sorunun çözümünü, ben sorunsuzluk istiyorum… 

Onlar da biliyorlar yanlışta olduklarını! Kendileri teyit ediyorlar açık açık zaten.

Ben ve onlar! 

Hak ve batıl. Yani doğru ve yanlış, haklı ve haksız. 

İkimizden biri yanlış. 

Ya ben, ya da onlar… 

Bir düşünür derki; eğer iki kişi arasında bir kavga varsa orada bir hak, bir de batıl vardır. Eğer birçok kişi arasında bir kavga varsa orada da bir hak, diğerleri ise batıl… 

Hııı… evet, tartıda onlar yanlışta olsalar da sorun yine bende. Ben “yanlış”ım. 

Çünkü ben sorunsuzluk istiyorum… Çünkü ben, şeytansız, tertemiz, dümdüz;  gecelerin olmadığı, kötülerin, zalimlerin ve zulmün olmadığı, bütün sorunların çözülmüş olduğu sorunsuz bir dünya istiyorum… Şimdi anlaşıldı…


( mümin Sağlam) 


( O Bana Neyi Anlatıyor Da Ben Anlamıyorum başlıklı yazı OLUK tarafından 10.04.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.