Sevgili Arkadaşım,
Can Dostum,
Üstadım,
Kıymetli Kardeşim,
Adaşım,
Mekteplim,
Hemşehrim,
Vatandaşım,
Ağabeyim,
Kankam,
Panpam,
Kankişim,
Panpişim,
Bey,
Hanım,
Beyciğim,
Hanımcığım

Gali samimiyetiniz hangi hitabet şekline göz kırpıyorsa.



Ortak paydamız Edebiyat Evi,
nam-ı diğer Mutluluk Evi,
bir diğer deyişle Sevinç Evi,
eş anlamlısı Kahkaha Evi,
yani Barış Evi,
yani Güzellik Evi,
yani Huzur, Özgürlük, Terapi Evi,
ez cümle bazen evimizi kıskandıran Dinlence Evi,
velhasıl Dostluk Evi,
hülasa beklentisiz duyguların tavan yaptığı Sanat Evi.


Canının sıkkınlığı işyerinden mi? Ofisinden mi? Çoluk çocuktan mı? Evde oturmaktan mı? Sağlık mı? Ayrılık, gayrılık özlem mi? Anan, baban, eşin dostun, arkadaşından mı? Gözünün içine baktığın evcil hayvanından mı? Toplumsal mı, siyasi mi, psikolojik mi? Maddiyattan mı, maneviyattan mı? Az mı, çok mu, iyi mi, kötü mü? .......


Belki çözüm olamayız ama çabalarız, moral oluruz, destek oluruz, sorgulamayız, yargılamayız, altında bir şey aramayız; yaz sen, gönlünce yaz lütfen, ister filtreli ister filtresiz, ister alenen, ister zımnen, yeter ki yaz... okuruz, anlamaya çalışırız, saygı duyarız, beğeniriz, hatta beğenimizi abartırız.. edebiyat ve özellikle şiir netice itibariyle hissiyatımızın hayat bulduğu, nesnelleştiği, kısmen ölçülebilirlik sağlayan her türlü duygusal manzumeler demeti değil de nedir?


Bu evde önyargı, ard niyet, içten pazarlık, seviyesizlik, taciz, hakaret asla barınamaz.  Altı üstü en fazla üç beş seans antrenman yapar, sonrası çav bella :) En ufak bir aksilikte başta yönetim olmak üzere hepimiz senin saflarında yer alırız, davet beklemeksizin. Kendi ayakların üzerinde durup kimseye gereksinim duymasan da insaniyetimiz suskunkuğa, duyarsızlığa müsaade etmez.


Belki de için içine sığmıyor, acaip sevindirik ve mutlusun, kelimelerini dizginleyemiyorsun, yazdıkça yazasın, okudukça okuyasın, yorumladıkça yorumlayasın, paylaştıkça paylaşasın geliyor.. buyur sahne senin..


Sayfanda gülersen güleriz biz de, ağlıyorsan demet demet papatya yorum bırakırız, kır çiçeği yorum sunarız, orkide yorum bilem bulur buluşturur aranje edip koyarız sayfana :))


Haydi ne bekliyorsun :))

Gel katıl ailemize,

Katılır gibi yapma,

Gerçekten katıl.

Aidiyetin ölçüsünde sahiplenilirsin,

Sahiplenildiğin ölçüde aile üyesi olursun.


Selamlar, saygılar ve sevgiler.
Tabii ki çokçana.

çağatay
( Aidiyet başlıklı yazı MCU :) tarafından 11.04.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.