Evet sevgili edebiyat dostları, milletin çok bilen kesimini oluşturduğunuzun farkında mısınız!
Edebiyat demek hiçbirşey değilse bile en azından biraz okumak demektir.
Siz siz olun Üniversite gençliğine karışmayın, yarışıyorlar kendi aralarında siz siz olun onlarla yarışmayın.


Farklı üniversitelerin gençleri canlı yayın stüdyosunu doldurmuşlardı, 300’den fazla konuk yerlerini almıştı.

Spiker açılıştan sonra yarışmacıları birer birer tanıttı.

Yarışmacılar da her biri ayrı bir branşın gelecek vadeden üniversite öğrencileriydi.

Nihayet yarışma başladı ve ilk soru geldi.

4 büyük meleğin adları nelerdir.

İÜ’den, ODTÜ’den, Boğaziçi ve Gazi Üniversitesinden birer öğrenciden oluşan erkekler takımının cevabı 1 dakikalık süre içinde kağıda yazılmıştı.

Spiker erkek öğrenciler takımının cevabını okudu.

1- Emel Dede

2- Gizem Karaca

3- Aslıhan Gürbüz

4- Ceren Benderlioğlu 


Beş sorsaydınız Deniz Çakır’ı da ekleyecektik dedi Boğaziçi Üniversitesinden katılan erkek yarışmacı, halkla ilişkiler uzmanı olmaya son birkaç ay kalan başarılı öğrenci büyük bir özgüvenle sırıtmayı da ihmal etmedi. Spiker yutkundu duyduğu cevaplar karşısında.


Sıra kızlar takımına gelmişti. Hacettepe Üniversitesi, Koç Üniversitesi, Gazi Üniversitesi ve Yıldız Teknik Üniversitesinden birer bayan öğrenciden oluşan bayanlar takımının cevabı okunuyordu.


1-  Engin Altan Düzyatan

2- Burak Özçivit

3- Aras Bulut Iynemli

4- Kıvanç Tatlıtuğ


Beşinci diye sorsaydınız Halit Ergenç, ay bayılıyorum sakallarına…. ve Tolga Sarıtaş arasında gidip geliyorduk dedi Koç Üniversitesi Uluslararası İlişkiler son sınıf öğrencisi bayan.

Spiker birkez daha derin derin yutkundu.


Seyirciler her anılan melek isimlerinde çılgınca alkışlıyor ve ıslık sesleri de geliyordu.


Spiker dayanamadı ve reklamlar dedi, canlı yayın reklamlara bağlandı.


Reklam arasında neler konuşuldu stüdyoda bilinmez, yarışma tekrar başlamıştı, işte şimdi ikinci soruyla devam ediliyordu.

Bu bir tarih sorusuydu.

Osmanlı’da kaç tane Mehmet adlı padişah vardır.

1 dakikalık süre ardından erkekler takımı 2 tane dedi. 4.Murat var ama Mehmet’lerin devamı yok güzel şaşırtmaca sorusu diye de ekledi erkek öğrenci. Diğer 3’üde onaylar şekilde başlarını emme basma tulumba gibi aşağı yukarı sallıyordu koro halinde.

Spiker tekrar yutkundu.


Sıra bayanlar takımına gelmişti, bayanların cevabı 3 idi. Daha fazla birşey diyemeden bayanlar, spiker dayanamadı ve Haçovalı mı dedeniz, 3. Mehmet’ten sonrasını hatırlamak istemiyorsunuz gibi de ondan sordum dedi.


Tam bu sırada spikerin kulağındaki minik kulaklıktan talimat geldi, reji programı ani şekilde bitirmiş canlı yayını kesmişti. 


( Üniversiteli Gençlerle Yarışma başlıklı yazı Alp.Aldatmaz tarafından 11.04.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.