BATININ ÇİRKİN YÜZÜ 

EE
Osmanlı ortadan kaldırıldığı günden beri dünya kan ağlıyor. Osmanlı dünyada barışı sağlayan en büyük güçtü. Batı güçlenince Osmanlı’yı önünde en büyük engel olarak gördü. Ve sömürüsünün önündeki engeli kaldırmak için kendi aralarında anlaştı. Rusya’yı da bu palana dahil ederek elbirliğiyle onu ortadan kaldırmayı başardı. 
Şimdi dünya kan ağlıyor. Devlet-i Ebed Müddet gitti sömürü imparatorluğu Roma yeniden hortladı ve dünyayı ezim ezim ezmeye başladı. Bu gün Avrupa Birliği Batı Roma’nın doğusudur, Amerika Batı Roma’nın batısı, Rusya Doğu Roma’nın batısı, Çin Doğu Roma’nın batısıdır. İşte doğusuyla batısıyla Roma zulüm Devleti hortlamıştır. Modern çağın en büyük zulümlerini icra etmektedir. 
En kötüsü de bu Roma en büyük düşman olarak parçalayıp yok ettiği Osmanlı’yı görmekte, gelecekte de sömürüsüne engel olabilecek muhtemel gücün o topraklardan çıkacağını bilmekte ve onunla savaşını son raddesine kadar sürdürmeye kararlı görünmektedir. 
Roma putperesttir, Pagan kültür ve inancının eseridir. Roma kendisine en büyük düşman olarak İslam’ı seçmiştir. Ne Komünizm ne Yahudilik hiç birini gerçek düşman olarak görmemiştir bu yeni Roma. Dünyayı paylaşarak istila etmiştir bu yeni Roma. Dünyayı baştanbaşa sömürge imparatorluğuna döndürmeyi azmetmiştir bu azgın canavar. Bu azgın canavar Rönesans ve reformlarla hortladı yeniden. Hristiyanlığı ve Yahudiliği bünyesinde eriterek kendine kattı. Tek dönüştüremediği son din İslam’dır. Bunu da denedi çok kere ama başaramadı. Şimdi onu yok etmeyi planlıyor. 
11 Eylül komplosunu bunun için ayarladı, kurguladı, mizanseni uyguladı. Şimdi onu bahane ederek dünyanın her tarafında işgal ve soykırımlarını sürdürüyor. 
El-Kaide onun taşeronu, İşid onun bir parçası, Boko Haram örgütü onun eseri, Yemen’deki, Libya’daki karışıklıklarda onun parmağı var. Mısır’daki kukla yönetimin zulümleri onun eseri. Afganistan’da zulümlerine devam ediyor hala. Pakistan’ı karıştırmakta bütün maharetlerini sergilemekte. Dünyanın her tarafında kan ve gözyaşı onun eseri. Suriye’yi parçaladı, Irak’ı kaosa sürükledi. Sırada kim bilir hangi ülkeler var. Türkiye için hayırlı şeyler düşündüğü söylenemez. 
Doğu Roma’nın doğuda da boş durmuyor. Dünya İsrail ve İşid zulmüne odaklanmışken Çin Türkistan’ı inim inim inletiyor. 
Bu daha ne kadar sürecek bilmiyoruz. Bu kan ve gözyaşı ne zaman dinecek bilmiyoruz. Bu devran ne kadar sürecek bilmiyoruz. Bu yeni Roma ne zaman yıkılacak bilmiyoruz. Ama bu yeni sömürge düzeni bitmeden bu zulüm bitmeyecek. Bu Yeni Roma yıkılmadan gözyaşı ve kan dinmeyecek. Bu Roma’nın yıkılması için Yeni bir Osmanlı’ya ihtiyaç var. Dünya Osmanlı’ya muhtaç. Dünya İslam’a aç. 
Bu zulmün, bu kanın, bu gözyaşının dinmesi için İslam’ın tekrar hakim olması, dünyaya adaleti hakim kılması şart. Dünya buna muhtaç. Dünya Osmanlı’yı arıyor. Dünya adalete aç.

Ahmet Kemal
( Batının Çirkin Yüzü başlıklı yazı EDİP GÜL tarafından 14.04.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.