EĞİTİME EMEK VERENLERİ

KUTLAMAMIZ GEREKİR

 

Ahmet AYAZ

Ahmet AYAZ

Gaziantep Güneş Gazetesi 19 Nisan 2022

………………………………………………

 

       Türk eğitimine emek verenlerimizi kutlamak gerekir. Başta Kürşat Tiryakı Müdürümüz  ve Rahmetli Cercis Çetin olmak üzere.  

        1991 tarihinde trafik kaza geçirdiğimde Rahmetli Cercis Çetin Hocamla Fizik Servisinde yatarken tanışmıştık. Cercis Çetin Almanya’ya gitmiş,  Almanyadan Türkiye’ye dönüşünde de kendisini müdür olarak çalıştığı okula öğretmen olarak vermişler.

        Almanya’da ilk okulda okuyan öğrenciler teneffüse çıkınca, öğretmenleri de çocuklarla teneffüse çıkar, çocuklar öğretmen eşliğinde sınıflara girermiş. Cercis Çetin Hocamızın da bu alışkanlığı ülkemizde sürdürmesi bizim öğretmenlerimize abes gelmiş. Cercis Çetin Hocamıza surat asmaya başlamışlar.  Bu gibi  öğretmenlerimiz günümüzde de bulunmaktadır. Şimdi gelelim Akşemsettin Lisesinin Çok değerli Müdürü Kürşat Tiryaki’ye; Kürşat Tiryaki Müdürümüz, okula öğrencilerimizden erken gelir, okulu kontrolü altına alır. Torunum aynı okulda 10, sınıf öğrencidir.” Dedeciğim okuluma girince, güneş yüzüme yeniden doğuyor sanki, okulda hiçbir yaramazlık yoktur. Müdürümüz, sınıflarda yaramazlık yapan çocukları teker teker yanına çağırıp ikaz ediyor. Okul paydosunda okulun önündeki öğrencileri izliyor.. Kapıda eğlenip, yaramazlık yapan çocukları evlerinize gidin diye ikaz ediyor. Müdürümüz biz öğrencilere hem anne, hem baba, hemde müdürümüz, öğretmenimiz dede. Ben müdürümüzü çok seviyorum, öğrenci arkadaşlarımızda çok seviyor” diyor.

       Düşünüyorum da, yukarıdaki bahse konu isimleri canı gönülden kutlamamız gerekir. Benim bildiklerim bunlar. Allah böyle eğitimcilerimizin sayılarını çoğaltsın diyorum. İlle de Kürşat Tiryaki Müdürümüz gibilerinin sayılarını çoğaltsın diyorum. Çünkü çocuklarımız iyi eğitim ve öğretim gördükleri  gibi,  güvence altındadırlar.

 

( Eğitime Emek Verenleri Kutlamak Gerekir başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 18.04.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.