Dünyayı  baştan aşağıya değiştirebilecek olan tek kişi kadınlardır desem galiba çok kişi itiraz edemeyecektir çünki yenilik kadınların ruhunda olan bir özelliktir.Misafir  geleceği zaman perdeleri,yatak örtülerini,kullandığı kap kacakları,oturma odasındaki masaların yerlerini değiştirip nedenini sorduğunuzda ise:"Güzel görünsün."demeleri buna kanıttır.Ayrıca her gün saatler boyu ayna karşısında makyaj yapmaları,ay da bir saç renklerini değiştirmeleri buna kafidir.
Yani hem değişirler hem degiştirttirirler.

Anneler günü,babalar günü,sevgililer günü,kadınlar günü vs.bu gibi günlerde  ne olur:

1.Büyük magazalar ve birçok alışveriş merkezi,güya indirim adı altında,satılamayan ürünlerini satmış olur  ya da satılan ürünlerini iki katına satarak ticari kar elde etmiş olur.Koca bir pankart çoktan açılmıştır haftalar öncesinden:
"Mutluluğunuz mutluluğumuzdur,sizleri bu özel günlerinizde  düşünüyor tüm ürünlerimizi yarı fiyatına veriyoruz".
Buna kargalar bile güler.Öyle ya da böyle duyan duymayana duyurur  hediyeler alınır,ticaret, o gün farklı şekilde canlanır.

Ertesi gün gittiğinizde ise 'mutluluktan' dem vuranlar yelkenleri çoktan suya indirmiştir

2.Hatırlamadıklarımızı veya hatırlayamadıklarımızı bu günler sayesinde hatırlar ya ziyaret ederek ya hediyeler vererek onların gönüllerini alırız.

Tüm annelerin anneler günü kutlu olsun,onları anlatmaya gerçekten kelimeler yetmez çünki kutsal varlıklardır ve yaratıcının emanetleridir,onlarla konuşurken bile bu özellikleri unutulmamalıdır

Dün annemi aradım da  teyzemi arayamadım  ben örneğin,teyzem genç yaşta dul kalmış ve çocuk sahibi olamamış ayrıca kanser hastası yıllardır tedavi görüyor.Çeşitli sebeblerle anne olmamış ya da olamamış kadınlarımızı da aklımızdan çıkarmayalım,bizim sevincimiz ve mutluluğumuz  başkalarının huzursuzluğu olmasın.

Hepimiz yakınırız  hani bu günleri,bir güne indirgemeyelim diye oysa bizler günübirlik  yaşarız ne mağazalar indirime girer ne biz sevdiklerimi hatırlarız ta ki seneye bu zamana kadar...

Annesiyle lüks restaurantta foto paylaşanlara  bir sözüm var:
"Oğlunun mezarı başında saatlerce ağlayan şehit annesine bak da,utan, tabi utanma duygun varsa..."
( Anneler Günü başlıklı yazı berberce tarafından 9.05.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.