Çocuklar gibi erkenden kalkmışlar içlerinde her zamankinden farklı bir sevinç vardı o bayram sabahında.Yaşlılık belki intikamını alıyordu  onlardan hastalıkla ve en kötüsü  de yalnızlıkla.
Önce bayramlaştılar birbirleriyle kucaklaştılar en samimi duygularla,biri bir köşeye oturdu sessizce biri diğer köşeye.

"Bugün gelecekler mi,"diye sordu parkinson hastası yaşlı amca.
"Ne gün geldiler ki bugün de gelsinler,"diye cevap verdi  diğer amca sitem dolu.Hüzün kara bulutlar gibi çökmüştü koca yüreklerine,acımasızca.

"Bak,dedi, karşıki yoldan geçmekte olanları göstererek, şunlar ne kadar mutlu bir yanında gelini bir yanında oğlu,önünden ise torunu koşuyor bizim bunlardan ne farkımız var?

"Tır şoförüydüm,aylardır eve uğramadığım zamanlar  olmuştu hepsini okuttum iş güç sahibi ettim,evlendirdim hepsinin evi  barkı var da bana verecekleri bir göz odaları yok."

Başını öne eğdi bir suç işlemişcesine,birkaç dakika sessizlik yaşandı ve şu cümleyi kurdu acıklı bir şekilde:

"Biz onlara ana baba sevgisini veremedik kreşlere gönderdik hep iş peşinden koşarak,onlarsa şimdi bize evlat kokusunu vermeyip buraya gönderiyorlar."
( Bayram Sabahında başlıklı yazı berberce tarafından 9.05.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.