Ukrayna ve Rusya kapıştı, Sam Amca ve yeğenlerinin gazıyla... İgor Amca'nın yeğenleri de zokayı yuttu, hala da yutmaya devam ediyor... Bir saptamaya göre, Rusya savaştan sonra otuz yıl geriye gidecek. Başka bir saptamaya göre Rusya durmayacak ve başka komşusu olduğu ülkelere de saldıracak...


Hala NATO'ya alsak mı almasak da saklasak mı saklamasak mı, tartışmaları devam ediyor. Tabi her savaşta olduğu gibi, burada da masumlar, kadın ve çocuklar hunharca katlediliyor. Kimin umurunda ki? Dünya Silah Şirketlerinin en büyükleri emperyalist ülkelerin tekelinde. Hiç bir zaman dünyada savaşların bitmesini, barış gelmesini istemezler... Düşünsenize, barış gelse silah şirketleri topu diker, iflas eder, bunu göze alabilirler mi?


Bu NATO'cuların hakikaten kafaları amiyane tabir ile ''Nato kafa nato mermer.'' dünyada hayata geçecek ve de herkesin menfaatine olacak bir barışı düşünemiyorlar, hayal bile edemiyorlar...


''Yok ya yok sen oraya saldıramazsın.'' ya da ''Senin ordun da nasıl bir ordu ki bir boyunun ölçüsünü görelim.'' Evet, pek bir muhterem olmayan, saygı da duymadığım, hatta dünyanın ne karaktersiz devletlerinden birisisin sen Sam Amca... Anca gaz verirsin, o gazı da yer millet sonrada birbirine girer...


Yunan da NATO'da biz de... O zaman ne gerek var Yunana şakır şakır silah satmaya, diye de bir soru sorduğumuz zaman, ne cevap vereceksiniz? ''Haaaa o silahlar mı? Başka gezegenlerden Yunan kardeşlerimize saldıran olursa, onlara karşı kullanabilirler, aklınıza başka bir şey gelmesin.'' diye mi cevap vereceksiniz. Çok şerefsizsiniz gerçekten...


Egenin iki yakasında pekala dostça yaşayabiliriz. Her ne kadar yüzyıl önce Kurtuluş Savaşında ve daha öncesinde de savaştıksa bile... Yeter ki emperyalistlerin gazına gelmeyip uyanık olalım... Orta Doğuda da aynısını yapıp İran ile Irak'ı yıllarca verdikleri gaz ile savaştırmadılar mı? Ülkeleri yıkıldıktan, yüzbinlerce insan öldükten sonra biraz geç de olsa uyandılar... Aynı ülkenin ajanları birbirlerine fark ettirmeden hem İran'a hem Irak'a silah sattılar... Gaza gelmeyin ey mazlum milletlerin evlatları, gaz sadece ocaklarınızda olsun da güzel yemekler yapın sevdiklerinize...

( Ver Gazı Sonra Şakır Şakır Silah Sat başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 15.05.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.