Keyifli bir izin geçirmenin hayalini kuruyordu oysa,ne yapacaksın o gün,dediğimde:"Çok yoruluyorum,uyumak ve dinlenmek istiyorum akşama kadar."demişti.

Ertesi gün izne çıkmıştı,mesaj atmış nasılsın diye,ben de iyi olduğumu söyleyip teşekkür ettim ve sordum,
-Sen nasılsın?
-Ben çok kötüyüm.
-Hasta mısın neyin var?
-Hasta değilim,benimki..
-Eee...
-En yakın arkadaşıma mesaj atmış,buluşma teklifi etmiş,dört yıl beraberdik,bunu bana nasıl yapar inanamıyorum,ben bunu hak etmedim.
-Telaşlanma canım,belki dedikodudur.
-Keşke dedikodu olsa,yalan olsa,arkadaşım gösterdi attığı mesajlarını hepsini okudum,dünyam başıma yıkıldı.
-Tanışıyorlar mıydı?
-Beraber yemeğe çıkmıştık  ama çok  oldu,demek onlar ilişki yaşıyorlarmış da  benim dünyadan haberim yokmuş..
İçime sindiremiyorum,çok kötüyüm...

İhanetin bedeli ağırdır,kov,dedim,sahte yüreklerden  sevgi beklemek,kavak ağacından kiraz beklemeye  benzer.
( İhanet başlıklı yazı berberce tarafından 15.05.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.