YOZGAT FATİH SULTAN MEHMET ORTAOKULU’NDA KARİYER GÜNLERİ

              Yozgat Fatih Sultan Mehmet Ortaokulu’nda” Kariyer Günleri” kapsamında “ Okur- yazar buluşması” gerçekleştirildi. Programın konukları: Yozgat Şairler ve Yazarlar Derneği Başkanı gazeteci şair yazar Ahmet Sargın, Kültür Bakanlığı kayıtlı âşıklarımızdan Yerköylü halk aşığı Aşık Kadir Öğren ve İlahi Sanatçımız Recep Kunduz idi.

            Fatih Sultan Mehmet Ortaokulu Müdürü Orhan Arslan ve Öğretmen İmdat İcik hocanın daveti üzerine gerçekleştirilen “Kariyer Günleri” kapsamında yapılan programa okul idarecileri, öğretmen ve öğrencileri büyük ilgi gösterdiler. Yoğun ilgiyle takip edilen programda öğrencilerin sevinç ve mutlulukları gözlerinden okunuyordu!

            Okur- yazar buluşması kapsamında devam eden programa Halk Aşığı Aşık Kadir Öğren türküleri, ilahi sanatçısı Recep Kunduz ilahileri ile eşlik etti. Öğrencilerin coşku dolu alkışları ve ilgisi konukları da çok mutlu etti. Türkçe Öğretmeni Gülden Altınok hocanın seçtiği öğrenciler de şiirlerini okudular. Okuma- yazmanın önemi ve hayatta başarılı olmanın yolları üzerine devam ettiği sohbetinde konuk gazeteci yazar Ahmet Sargın programın sonunda öğrencilere kitap hediye etti ve hediye edilen kitaplarını imzaladı.

             Öğrencilerin yoğun ilgisi ve memnuniyeti konukları da oldukça mutlu etti. Coşku ve ilginin yoğun olduğu etkinliğin sonunda konuklara Okul Müdürü Orhan Arslan tarafından çiçek buketi takdiminde bulunuldu ve  katılımları için de teşekkür edildi.

             Programla ilgili olarak açıklama yapan gazeteci yazar Ahmet Sargın da : “ Yozgat Fatih Sultan Mehmet Ortaokulunda oldukça güzel ve samimi bir ortamda öğrencilerimizle buluştuk. Son derece faydalı ve güzel bir etkinlik olduğu kanaatindeyiz. Öğretmen, idareci ve öğrencilerin ilgisi bizi çok mutlu etti. Misafirperver okulumuza, öğretmen ve idarecilerine teşekkür ederiz “ dedi. Okul Müdürü Orhan Arslan, öğretmen arkadaşımız İmdat İcik ve Türkçe öğretmeni Gülden Altınok’la;  katılımcı arkadaşlarımız Aşık Kadir Öğren, İlahi Sanatçımız Recep Kunduz ve bizlere desteğini esirgemeyen arkadaşımız Yozgat Tüketici Hakları Koruma Derneği Başkanı Mustafa Öztürk kardeşimize de ayrıca teşekkür ederiz dedi

( Yozgat Fatih Sultan Mehmet Ortaokulunda Kariyer Günleri başlıklı yazı Ahmet SARGIN tarafından 19.05.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.