Nermin abla,sessiz sakin birisi  yakın zamanda kardeşini kaybedince perişan olmuş  kadıncağız,onun acısını biraz da olsa hafifletebiliyorsak ne mutlu bize.Umarım o da memnundur bizden,ne derler ölenle ölünmüyor, iyi veya kötü hayat devam ediyor sağlar için.

Eşi,beyin kanaması geçirmiş ve tedavisi  halen devam ediyor. İki çocuğu var onların da birisi çalışıyor diğeri okuyor,eşi  ise emekli,durumları fena değil Nermin abla,can sıkıntısından işe girmiş,evde vakit geçmiyor  diyerek.

 O gün,her zamankinden  farklı çalışıyordu  sanki,ilk maaşını almanın  sevincini yaşıyordu.Çok geçmeden  anladık tabi ondaki bu  durumları:

-Bugün bizimkinin  doğum günü.
-Hazırladın mı hediyeni?
-Ona en büyük hediye benim,ne alacağımki ona.
-Olsun,hediyenin büyüğü küçüğü olmaz,önemli olan hatırladığını göstermek.
-Pek hoşlanmaz   böyle şeylerden,viski istedi?
-Viski mi?
-Ya söz verdim,ilk maaşımda alırım diye,bugünde doğum günü olunca sözümde durayım.
-Doğum gününü böyle mi kutlayacaksınız?
-Evet ustam,başka ne yapabiliriz ki?
-Çok şey yapabilirsiniz yeter ki isteyin.
-Akıl verin bana  o zaman,nasıl kutlayacağız?
-Önce şart koşacaksınız eşinize,onun aklı fikri içkide olduğu için her söylediğinizi  kabul edecektir.İkna ettiniz diyelim,güzelce abdestlerinizi alıp  şükür namazı kılacaksınız sonra tövbe namazı sonra kaza namazlarınızı.O ısrar edecektir  çabuk bitirelim de masamıza geçip içkimizi içelim diye,ama su koyvermek yok,1000 defa Allahuekber,1000 Sübhanallah,1000 defa Elhamdülillah  desin, ki diyemez zaten şeytan onu uyutur, doğum gününü rüyasında kutlamış olur.

Kahkahalar havada uçuşmuştu...
( Doğum Günü başlıklı yazı berberce tarafından 26.05.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.