Sevgili…

Kendimle kavgalı bir aynayı tutuyorum ceset torbası yüzüme, gittin diye. 

O ayna parmak boğumlarımda parçalanıp ruhumun karanlık tarafına batıyor. Anladığını düşünüyorum beni. Ben sensiz iki büklüm kalmakla kalmayıp cenin pozisyonunda ağlayıp her gece sabahları zor ediyorum. Sabah mı? Geceden de daha zifiri benim için. Asalım artık bu gülüşü. Mevsimlerin sensizliğime gülüşünü mesela. 

Feraset nedametleri bir tuğla daha koyuyor yıkılmak üzere olan umutlarıma. Ben hala ne için yaşıyorum bilmiyorum. Adınla başlayıp adınla bitirdiğim dualarımın tutuşmuş kül yığınlarına basıp geçiyor ayak sorgusu izler. Avını kapıp götüren bir aslan değilim ben. Ve ben senin ahu gözlü ceylanın değil miydim?

Ey sevgili..

Gitmeni gerektirecek tek bir suç işlemedim halbuki. Sevmek, ne zamandan beri çok sevmek kefen giydirtiyor kalbe. Tabutumu neden sol yanından uzağa park ettin öyleyse. 

Anlamsız kuğuların anlamlı sesini duyuyorum seninle demedin mi? Halbuki her canlı anlamdan ibaretti bilmezdin. 

Uykuların bölünen kalabalıkları kanlı canlı feryadu figan tesbihleri sallıyor saçlarımın kıyısında. Sızısı geçmeyen yaralar kan revan ateşler içinde can çekişiyor sol yanımda. Bilinmezliğin ötesine geçmiş ceset torbası yüzüm ağlamaktan perişan olmuş. 

Ben sana ne yaptım? Sevmenin kahır dolu olduğunu ilk ve son kez sende gördüm.

Sevgilim…

Döneceksin biliyorum.. Ben öldüğümde döneceksin. Mezar taşımı okumak için son bir kez yüzünü döneceksin. Ve mezar taşımda şu yazacak:

Bu kadın o yiğidin aşkından öldü. O yiğitse bu kadını cehenneme gömdü..


Yazan: She-Fa

 

 

 

( Cehennemvari Ağıtlar 1 başlıklı yazı She-Fa tarafından 29.05.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.