Matbu hayallerim yok benim ve münferit yangınlardan ilk olarak yüreğimi kurtardım…

Kotardığım kadar yaşamayı ve meylettiğim aşka ithaf ettiğimdir duygularım bentleri aşan ve kalemle nakşeden tüm benliğim.

Kayıtsız şartsız evrenim ben.

Oysaki sadece bir nokta tanesi.

Damıttığım hüznüm derlediğim öyküm kimine göre darmaduman olmuş: oysaki sözcüklerimi ve ruhumu yeni çıkardım fırından ve işte bu yüzdendir üstünde tüten dumanla huzuruna çıktığım insanların ve evrenin.

Kastığım kadar mutsuzum ve asabi.

Kandığım kadarsa mutluyum.

Kaydığım mı zemin yoksa bir Yıldız olmanın verdiği ayrıcalıkla bu sefer kaydığım mı gök kubbe?

Ve işte eşref saatim geldi.

Ve işte an itibari ile hidayete ulaştım çünkü Rabbimle buluşma vaktimdir elimde ansızın beliren kalem ve uzağımda yakınımda olan her şeyin katıksız izafi olduğu.

Kim miyim?

Önemi yok.

Kifayetsiz miyim?

Bunu sadece O bilir.

Kilit noktam ve çıkış kapım ve işte gecenin seyrüseferinde müspet menfi gelecek yorumları aşk ile beklediğim bekleyeceğim o vakit ki nasıl da altına atıyorum imzamı aşk ile yazdığım denemenin ya da hikâyenin ya da şiirin aslında bir akit olduğunu.

Güveler saklı dolapta bir o kadar naftalin.

Güncem saklı içimde bir o kadar gecem.

Hibe ettiğim dünüm ve işte gün iken hicretim.

Manen güçlüyüm fiziksel olarak şükre delalet.

Beyin gücüm ve beyin göçüm…

Ah, bir de öç peşinde münafıklar ve müridi iken iblisin.

Seyyah yüreğim.

Kopacak kıyamet öncesi elbet ilk olarak kalbime sahip çıktığım.

Emiyorum evreni ve ben sadece bir süt çocuğuyum.

Sağıyorum hayatta bir kere bile dokunmadığım ineği ve ben bir şehir kızıyım.

Başımda al yazmam.

Belimde kuşak.

Elimde testi.

Yaşasın şimdi de bir köy kızıyım.

Ben köyüm ben şehrim ben vatanım.

Ben aşkım ben şiarıyım hayatın ve ben şairim aslında ben şiirim aslında ben varım aslında yoğum…

Göle maya çalan hocayım.

Milenyum çağında yaşayan bir dervişim.

Aydın bir Türk kızıyım.

Göçebe ruhlardan kaçan firari bir düşüm.

Dokunulmazlığım var.

D/okunduğumsa elimde kalan.

D/okuduğum sözcükler var.

Hazanım.

Münferit her mevsimim.

Mükellefim.

Müsaidim.

Yok, yok meşgule verdim iç sesimi.

Zıpkın gibiyim belki de külüstür bir motor.

Nidam yankısı uzaklardan duyulan ve fısıltılarım Sağır Sultanın kulağına giden…

Kulağıma küfe tüm öğretiler.

Kolumda künyem ve sessizliğimle saklı olduğum izlek.

Dişlek tavşanın kemirdiği havuç ve uzun yıllar öncesi aşırı havuç yediğim için rengimin turuncuya döndüğü.

Hangi renk miyim?

Ya da hangi iklim?

Hangi heceyim ya da duygu ve işte ruhumun röntgenini çektiğim her gece kalemi elime alıp da buluştuğum hidayet ister inanın ister inanmayın ve işte maneviyatımın inanılmaz ivme kazandığı ve konduğum gök kubbe.

Görünmezim.

Bilinmezim.

Bilindik olan sadece Yaratan.

Koşulsuz safım.

Kasıtsız sevdiğim kolaylıkla her insan.

Kendimle olan savaşım ve şükür bir sıfır önde başladım bu gün güne.

Günü öğüttüm ve geceye eriştim ve rüştünü ispatlamalıyım içimde büyüyen ateşin…

Yangın yeriyim.

Yeltendiğim mi?

Münferit bir heceyim:

Aşk.

Su.

Gün.

Gam.

Ruh.

Gül.

Sahip olduğum hiçlik ait olduğum çokluk bazen kaybolduğum bazense içimde kaybettiğim…

Duayeniyim aşkın ve aşımdır aşk benim aş erdiğim her gün ve geceye rahmeti seren Rabbim bense bir koşu gidip geldiğim gecenin rütbesinde soylu bir apoletim çünkü sadık olduğum sadece tek varlık ve aşkın İlahi Gücüne sarıldığım ve serildiğim ve işte şimdi ulaştığım kademe.

Bense kıdemli bir yolcuyum aşk ile yoğurduğum sözcüklerime ne de olsa en sevdiğim yüreğime kalemim ile maya çaldığım çünkü ben modern çağın Nasrettin Hocasıyım varsın maya tutsun ya da tutmasın yeter ki inanmaktan ve sevmekten vazgeçmeyeyim…

 

 

 


( Münferit Bir Heceyim... başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 31.05.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.