Düşünüyorum da bizi en çok kimler üzüyor,hemen söyleyim;
1.Bizi sevdiklerini söyleyip hep yanımızda olanlar,
2.Yüzümüze gülüp arkamızdan iş çevirenler,
3.Kardeş deyip en büyük kalleşliği yapanlar,
4.Yanımızdalarmış gibi yapıp arkamızdan vurup tüm duygularımızı sömürerek bizi aptal yerine koyanlar.

Yani bizi en çok  üzenler hep sevdiklerimiz,değer verdiklerimiz oluyor  sevgi,yüce bir duygu;doğanın ham maddesi,diğer duygular  bundan beslenir.

Aylardır haber alamadığım bir arkadaşım vardı,ona  yazdım bugün sosyal medyadan,hep şakalaşırdık,
-Sevgili mi buldun,dediğimde, evet anlamında başını salladı oysa erkeklerden nefret ettiği her sohbetimizde dile getirirdi neredeyse.
"Hayat bu,hoşlandık birbirimizden,dedi, görüşüyoruz."

Demek ki aşkın mevsimi,saati ve rengi yokmuş.

Ummadık taş baş yararmış,saçını boyatmış,açık seçik giyinmiş,omzuna dövme yaptırmış, farklı bir kişiliğe bürünmüş.

İt,iti ısırmaz ama dostlukları çöplükte biter.


( İt İti başlıklı yazı berberce tarafından 15.06.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.