TEPEGÖZ  VE İMTİZAÇSIZLIK
"ileride yol çalışması var"dikkatli geç, işareti farklı kültürlerden, evli çiftlere Karayolları yerine evlilik yolundaki uyarı tabelasıdır. Aynı hızla devam edersen araba devrilir..Anlaşamamak  demek aynı şeylere farklı anlamlar yüklemektir.. Son sadece eşlerde değil tüm ortaklıklarda  yakın demektir
O yüzden boyu boyuna, soyu soyuna demiş atalarımız .. Boy dediysek cm olarak değil eğitim, üst soy aileler dengesi gibi.. Hayvanseversin evde hayvan besleyeceksin kanarya - papapan-güvercin - kedi-köpek gavurun eline düştüysen besle de görelim...
Doğa sevgisinden bihaber eş mi seçtin o zaman hiç sızlanmayacaksın sonsuz kere kuruyan saksıyı çöpe attığında tercihler cehenneme giden yolların taşını döşediği gibi cennetin kokusunu hep burnunuzda taşımanıza  vesile olabilir..
Yemeğin yağlısı, acısı, etlisi sebzelisi azını koyarak, çoğunu alarak dengeleme ye çalıştın ama hep ödünü sen veriyorsan yol işareti illa sonucunu gösterecektir... 5.yılda 10.yılda derken 30 yılda bir bakarsın lastik patlamış cantta gidiyorsun.
İyi günde kötü günde dediğin hal mi?şu yollarına gül döktüğün, senin en güzel yerin kahverengi gözlerin dediğin sevgili zatürre geçirip kafanı kaldıramadığında, 2 ay sadece ananı görürsün yanında, o da anasının yanında ise "senin kahverengi gözler" meğerse canavarın gözleriymiş, tepegözde ki gibi şişi ya  kendi gözlerine sokacaksın ya da s*ktiri çekeceksin...
Hadi amk çocuklar var. Ufak büyüsün falan filan dedin..Her aptalın yaptığı gibi aptallığını gerekçelendirdin. Şişi kendi gözlerine soktun.Zaman geçti Anan öldü 70.lik baban yalnız kaldı Ne yapacaksın? Tepegöz yine tepende evi ahıra ceviren babanın yaptığı sana gözükmezde kahverengi gözlü canavara, baban öküz gibi gelir. İşemesi suç içmesi suç.. Giyinmesi suç yemesi suç amk baban değil sanki suç makinasıdır..
O zaman zengini fakiri, okumuşu cahili dengi olsun yeter.. EĞitilirsin cehalet biter, sel, yel, zelzele gelir zenginlik biter, piyonga çıkar fakirlik biter. Tüm bunlar şişmanlık gibi geçebilir niteliktir.
2021 yılı içindeTÜİK verilerine göre  boşanların sayısı 174. 085 yani ortalama bir vilayet nufusu kadar boşanma gerçekleşiyor.. Çarpı 2 dediğinizde olaydan doğrudan etkilenen insan sayısı çıkıyor.. Bu rakamların   içinde nikah olmadan ayrılan çiftler dahil değil..
Tik tok, instagram snapchat gibi iletişim uzmanı yaratan her çekimi ile sanatçılara taş çıkaran amatör aktristlik, spikerlik çalışmaları insanların diğer eşden  beklenti düzeylerini yüksek tutarak mutsuzluğa ve dolayısı ile imtizaçsızlığa hizmet ediyor..Bu kadar artist nereden çıktı? 
Orospuluğu meslek ya da karekter  olarak seçenler, sosyal platformlarda erkek angutları, ağlarına  düşürdüşünde artık evdeki eşe, öküzden dönmüş-sütten kesilmiş inek kalmaktadır. Bu durumda eşlerin yatak odasına kadar yansıyan uyumsızluk halleri oluşmaktadır.. "Hıyar sen artık karkas etsin "Ahlaki değerlsrini yitirmiş, beyinin sadece dopamin salgılayan kısmı çalışan 1400 gr kafasında yük olarak ete dönüşmüş beyinsizsin ve imtizacsızlık halin tavan yapmış durumdadır.. Peki kocasına karşı başım ağrıyor derken kıçını dönüp yatan kadın ben konuşmasını seviyorum diyerek sosyal platform azgınlıkları ile imtizacsızlığın yerlerde sürünen haline örneklik teşkil eidyor..
Toplumların sürüngen yığınlarına dönüşmemesi 20 li yaşlarda verilen evlilik kararlarına  dayanır .
 Sertifikaların yağma Hasan böreği gibi dağıtıldığı günümüzde Aile olmayı başarabilmek , en önemli sertifikanın evlilik cüzdanı olduğu bilinçindeki insanlar sayesinde olacaktır..Aile olmak personel  alımından tutunda oy kullanırken aday belirlenirken ve oy kullanırken ki tercihlerimizde bile kullanmamız gereken bir veridir.. Eski insanlar işçi alırken yemek yemesine bakarlardı. Yavaş yavaş yiyorsa sehlik adam iş yapamaz gözü ile bakılır ve elenirdi.. Günümüzde şeytanlaşan imsanlarda en ufak bir yara izi, dövme işareti veridir..
Roma da kadının adı yoktu ama aile en önemli kurumdu.Sezar ın sevgilisi Kleopatra idi ama Sezar bekardı..
Lütfen evlilikle ilgili kararı kendiniz tüm detayları ile düşünerek verin. Yarın olur ama yanınızda ne kardeşiniz ne ananız ne babanız olur..

TORUN HALİLİ
( Tepegöz Ve İmtizaçsızlık başlıklı yazı HALİLİ tarafından 16.06.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.