www.edebiyatevi.com emeklerinizi ödüllendirmeye devam ediyor.

Maksadımız edebiyata gönül vermiş kalem ehline manevi destek yanında maddi destek sağlamak.

 

Sitede aktif katılımın artmasını, şiirlerin nitelikli yorumlanmasını (Kaleminize sağlık, yüreğinize sağlık gibi değil şiiri derinliğine tahlil etmektir yorumda kastımız.) ve  tekniği ile güzel şiirler eklenmesini sağlamak için ilki 15 Temmuz 2022 de başlayacak şekilde MCU Kurumsal Finansman sponsorluğunda;

 

1: Her ay nitelikli, şiirin derinliğine dokunan yorumlardan en fazla yorum yapan yazarımıza veya okurumuza 500 TL.

2: Günün şiirleri arasından yapılacak oylamayla seçilen ayın şiirine (Ayın şiiri seçilen yazarımızın  ay içinde en az 15 şiir ya da yazı eklemesi ve en az 15 yorum yapması etken kriterdir.) 500TL.

3:Her gün düzenli şiir ya da yazı ekleyen özellikle yıldızlı şiir alanların ay içinde en çok alana 300 TL  maddi ödül verilecektir.

 

Not: Bu duyuru Ocak 2023 e kadar geçerli olup yeni yılda yeni değerlendirme yapılacaktır.

 

Bir ödül kazanan yazarımız aynı kategoride ikinci bir ödülü yıl içinde ancak 2 kez alabilir.

 

Âdem Efiloğlu

 

Sponsor Firma;

MCU  Kurumsal Finansman

( Ödüllendirme Kriterleri başlıklı yazı AdemEFİLOĞLU tarafından 17.06.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.