Sevginin sınırı belki yoktur ama abartılması da hiç hoş değildir;tadı kaçar,sıkıcı olur,biranda nefrete  dönüşüverir.

Bu amcanın hikayesi buna en güzel örnek,amca,elli yaşında ve otuz yıldır evli,iki çocuk babası,karısı dayısının kızı bu akraba evliliğinden midir,nedir, karısına çok düşkün. Bu yüzden annesiyle sürekli sorun yaşardı. "Benim hatrımı saymıyorsun karının hatrını sayıyorsun bu yaşında."diyerek annesinin sitem ettiği çok oluyordu.

Kasaba gider,'şu pirzoladan ver,karım çok sever'; manava gider ' en sulu meyvelerdan ver karım çok sever', balıkçıya gider,'taze hamsilerden ver karım çok sever', pastahaneye gider,'cevizli baklavadan ver karım çok sever',diyerek  karısını dilinden düşürmezdi.

Yine birgün sarrafa  girmiş en  pahalı fırlantayı  aldıktan sonra arkasından şöyle konuşuyorlardı:

-Ne adammış be,her ay karısına hediye alan bir adamı ilk defa görüyorum,eşine aşık olmalı.
-Eşine değil,eşinin cilvesine.
-Bu ne demek şimdi?
-Ya boşver,hadi işine bak!
-Meraklandırma canım sen de,iki arkadaşız şurda ne biliyorsan anlat!
-Ah,benim bildiklerimi bir bilseydin...Kimseye söylemek yok ama bunun karısıyla karşıki komşunun oğlu...
-Şu babası hapiste olan Bekir mi yoksa?
-Ta kendisi.
-Ama nasıl olur, geçenlerde nişanlanmadı mı o,hatta bizi de davet etmişlerdi.
-Ayrılmışlar zaten Bekir ile o kızı bu kadın tanıştırmış.
-Ağzım açık kaldı vallaha,peki sen nerden biliyorsun bütün bunları?
-Üzümünü ye bağını sorma demişler,anlat dedin,anlattım benim uçan kuştan haberim olur bu caddeden.
( Karım başlıklı yazı berberce tarafından 18.06.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.