8'LİK OLSUN
AŞAĞISI OLMAZ ÇALAR
En iyi siyasetçi öyle iyi bir yöneticidir ki örnek insan, örnek toplum işlemini hayata geçirmişdir ve der ki  "herkes kendi maaşını belirleyebilir.."diyemezsin.. 
O zaman 10 numara değilsin.. Çünkü ahlaksızlardan oluşan bir tabaka allahsızlığı azdırır.. Allahsız lar sadece haydar dan korkar.. Bütçen böyle bir yapıyı kaldırmaz.. İnsan kaliten benim ihtiyacım bu kadar diyemez.. Ve olay "hırsızlık yarışına" döner
10 numara siyasetçi den vazgeçtik.. Hadi 9 numaralık siyasetçi olsun desin ki "benim ülkemde kimse fakir değildir "Dilenci olmadığı gibi sokaklarda, garajlarda hava sıcaksa park ve bahcelerde, viran yerlerde kalan yoktur.Sosyal yardımlardan pay istemezler. Kutban etini dağıtacak adam bulamazsın. . Var mı 9 numara? Sağ sol ayak kullanıp gelen topu voleleliyecek, havadan gelirse kafa ile gol yapacak arkası dönük olsa vile rovaşata ile çakacak yetenek de bir siyasetçi var mı?
HAdi fakirliği de sıfırlayamadın bari 8 lik ol.. Ruhumız senin sesinle dinlensin 8 oktavlık ol.. Öyle projelerin olsun ki mars ta seracılık yaparken atıkları ile Mars da yaşam başlasın.. Umutlarımız taze kalsın.. Yalan olmasın ama gerçekleşme ihtimalide olsun.. Öyle güçlü olalım ki Star wars aktörleri bile bizden korksun.. ET dünyanın yörüngesine güneş kadar bile yaklaşmasın... Yalanların değil palavraların değil projelerin konuşsun her fakir her günü yeni başlangıc sayarak umuda koşsun fakirliği öldürsün..Sen komple yok etmesende onun fakirliği ölsün.. En fazla maaşı sen versen de vatandaşın aldığının fazlalığını topluma dönüş olarak iade etsin.. Burs versin.. Eğitsin, donatsın ama onu o bilince getirecek projelerin olsun.. Hırsızlığa tevessül eden projelerin peşinden koşmasın müteahitlik yapıyorsa taşare ettiği işlerin, hakkından çalarak kazanmasın,sınavda  soruyu versen, yırtıp çöpe atsın,dayısı girse de araya "hakkım değil diyerek" iş başlangıcı yapmasın dedirtebiliyorsan 1 oktav değil 8 lik hem de 8 oktavlık adamsın derler..
7 lik ve aşağısını kapına bile yanaştırma evladınsa kapı eşiğine koy.. Komşunsa selam verme.. Kardeşinse bozar seni uzak dursun
ASAYİŞ GÜVENLİK, ADALET kafanı karıştırmasın SS kuralı gereği ilk merkezi devlet Asur kralı Sargon dan beri bu görevler ifa edilmiştir.. 8 alamayacağı halde alacakmış gibi davranarak  bunlarla kafanı kimse ye karıştırtma... 

Torun Halili
( 8lik Olsun Aşağısı Çalar başlıklı yazı HALİLİ tarafından 21.06.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.