8 Ocak Masanı Temizleme Günü ki sanırım bu da çocuklar için düşünülmüş çok özel bir gün. Temizlemeyenlere de cezalar filan veriyorlar mı acaba?


12 Ocak Badem Ezmesi Günü... Tatlı sevenler ve de badem ezmesini sevenler için çok güzel, çok özel bir gün. Sanırım o gün de badem ezmesi satışlarında da büyük patlama olacağı gün gibi aşikar. Ayrıca fıstık ezmesi ya da fındık ezmesi sevenlerde bizim niye böyle özel bir günümüz yok diye itiraz edip yetkili mercilere baş vurabilirler, bizden söylemesi...


11 Şubat Dökülmüş Sütün Arkasından Ağlamama Günü (Don’t Cry Over Spilled Milk Day) Yani bunlarda bir alem billahi... Süt dökülmüş gitmiş, ağlasan ne fark eder, ağlamasan ne fark eder, yeter ki gülme, nimettir o en başında... Bir de süt dökmüş kedilerin ve de süt dökmüş kedi gibi erkeklerin durumu ne olacak onunda adının konması lazım...


16 Şubat Huysuzlara İyilik Yapma Günü (Do a Grouch a Favor Day) Evet bu manyaklıklara bir yeni gün daha ekleniyor, Huysuzlara İyilik Yapma Günü... Tabi huysuzluklarda, huysuzlarda çeşit çeşit. Bütün huysuzlara mı iyilik yapılacak, orasına da açıklık getirmek lazım... Aşırı huysuzlara daha fazla, az huysuzlara daha az mı iyilik yapılacak, bunun tespitini de yapmalı...


15 Mart Düşündüğün Her Şey Yanlış Günü (Everything You Think is Wrong Day) Bu da ilginç bir gün olsa gerek. Dünya yuvarlak ya da elips biçiminde düşünüyorduk, tüh değilmiş. Yağmuru bulutlar yağdırıyormuş, diye anlatmışlardı bize, başka bir şey olmasın sakın. Yer çekimi diye de bir şey olduğunu söylüyorlar Newton Amcanın dolduruşuyla, yok vallahi öyle bir şey, göklerden itiyor birileri bizi, öyle de olabilir mi acaba? Aklımda deli sorular. Annem annem mi acaba, babam da babam mı, o zaman dedem de dedem, ninem de ninem olmaktan çıkıyor, ya evlatlıksam... Bana ne bana neee, DNA Testi istiyorum hemennnnnn hem de!


14 Nisan Bir Dakika Boyunca Gülme Günü (International Moment of Laughter Day) İşte budur, mizah yazan birisi olarak, en sonunda benim için çok güzel ve çok özel bir günü buldum. O zaman bu özel gün için dağarcığıma bir sürü fıkra ve espri depolamak zorundayım. Tabi beni bir dakika boyunca güldürecek insanları da bulmam lazım öncesinde...


9 Mayıs Kayıp Çorap Günü (Lost Sock Memorial Day) Bu gün çorapları kaybetmek serbest. Eğer ki anneniz ya da eşiniz ''Nerede senin çorapların?'' diye sorarlarsa, ona hemen ''Bu gün 9 mayıs, Kayıp Çorap Günü bana hesap soramazsınız.'' deyip, konuyu kapatın... O gün kayıp çorabınız yoksa, hepsi yerli yerindeyse bile, alın bir çorabınızı, annenize ya da eşinize verip ''Sakla bunu bir zahmet.'' deyip, saklatır sonrada, aramaya çıkarsınız...


Kafayı yemiş bunlar. Akıllarına esti mi gün icat ediyorlar. Yeter ki kapitalizmin çarkları dönsün, insanlarda para harcasın, para harcayamıyorlarsa, bozuk para gibi birbirlerini harcasınlar... Dünyada günler biter mi?

( Ne İlginç Günler Var Dünyada Bir Bilseniz - 2 - başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 21.06.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.