HAKİM ÇİN'Lİ OLURSA.. 
Yargıç kararları ile konuşur.. Katil eylemi ile.. 
Katil Kızı kandırır, arabaya bindirir, çiftlik evine götürür,öldürür,yakar, varile koyar, beton döker, kardeşini çağırır(belki de baştan çağırır harç karmak zor iş) , varili gömer..
Kardeş Yardım etmiş duygusal korumanın ötesine geçmiş ve , delilleri karartma, suçu kapatmaya rağmen kardeşe  beraat...
Kaçırılmış/Kandırılmış kız katilinin egemenlik alanına girdiği andan itibaren yaptığı söylediği her şey sakatlanmış iradesinin ürünüdür. . Tahrik ve şartları ile ilgili bir makale okusan hukukçu olmasan da( kaçırılmış/kandırılmış tahriğin nerede başlayıp - başlamadığını) anlarsın
Maktulun  ailesi, doğulu velev ki solcu değil de pkk terör örgütünün sempatizanı olsun bir katilin katilliği ortadan kalkar mı?
Cesedi kıyma yapanların dosyasının prens olduğu ülkeye iadesine karar verenlerin ödüllendirildiği, aleyhe şerh düşenlerin cezalandırıldığı Çin Cumhuriyetinde  her şey olur..
Milleti adına konuşan hakim, milleti ile aynı dili konuşmuyorsa Böyle bir kararın alındığı ülke de Hakim Çin'li değilse Halk Çin lidir...
Tıpkı bir sağ dan bir soldan diyerek bir nesli yok edenler gibi...
Dünyanın en büyük komutan ve devlet adamı Cengiz Han a atfedilen bir söz var "Bir gün gelecek Öldüremediğim her Çin li için bana küfredecksiniz"..
Evet o Çin li bu çin li.. 

Torun Halili
( Hakim Çinli Olursa başlıklı yazı HALİLİ tarafından 22.06.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.