''Vekil maaşı yetmiyor, danışmanlarıma borçlandım.''


"Gerekirse yarım kilo et yeriz” sözleriyle gündeme gelen Milletvekili, "Vicdanı olan bir insan o milletvekili maaşıyla milletvekilliği yapamaz. Danışmanlarıma borçlandım" dedi.'' BASINDAN


Vallahi bu yazıyı ve beyanı görünce alnımdan vurulmuşa döndüm. Benim meclisimde yani Türkiye Büyük Millet Meclisinde sayın vekillerimden birisi maaşıyla geçinemiyormuş. Yüreğim titredi, kahroldum, yerin dibine geçtim. Nasıl olur böyle bir şey?


Polemik olmasın diye adını ve partisini yazmadım, ama bilen biliyor bu mağdur ve de zavallı vekilimizin kim olduğunu... Hemen ülke genelinde sayın vekilimize yardım kampanyası başlatılmalı. Ayrıca hangi belediye sınırları içerisinde ikamet ediyorsa, o belediyenin Ramazan Ayı yardımlarından ve diğer sosyal yardımlarından da yararlandırılmalı Sayın Vekilimiz...


Seçmenlerinden de rica ediyorum. Sayın Vekilimizi Mecliste ziyarete gittiğiniz zaman öyle çok ikram beklemeyin ve de istemeyin, üç beş tane çay içmeye kalkmayın, Sayın Vekilimin yanında... Sonra ay sonunu getiremeyip danışmanlarından borç almak zorunda kalmasın muhterem vekilimiz...


Ayrıca sayın bankalar ve bankacı kardeşlerimiz vekilime zaman zaman çok ucuz faizli kredide verebilir az da olsa vekilimizin rahata ermesine yardımcı olabilirisiniz. Sayın Vekilimde size ne dualar eder ama bir bilseniz, hem de ne dualar...


Duyduğumuz göre bazen arabasına da benzin alamayıp otostop yapıyormuş canımız ciğerimiz vekilimiz... Buradan başkent halkına sesleniyorum, nerede görürseniz Sayın Vekilimi otostop yaparken arabanıza almakta kesinlikle tereddüt etmeyin. Vekil maaşlarına zam gelince Sayın Vekilim kendisine yardım edenlere fazlasıyla ödeme yapacak ve memnun edecektir...


Biz asgari ücretliler olarak her birimizin aylığından birer lira, beşer lira, yerine göre onar lira kesip vekilimize göndermemiz lazım. Sayın Vekilim meclisin genel kurul salonunda en az uyuyan vekillerden olduğu için inanın bu yardımı hak ediyor. Varol Sayın vekilim, Nur ol, pir ol, Bahri Babaya mum ol, çok yaşaaaaa sen hemi!

( Yardım Kampanyası Başlatılmalı başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 3.07.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.