Güldüren,düşündüren,eğlendiren ve ders veren hikayeleri hem yazmayı hem okumayı hem  
 de dinlemeyi çok severim öğrenciliğimden bu yana.Kısa oldukları için daha iyi anlaşılırdır,dikkatinizi dağıtmaz, canınızı sıkmaz ve kalıcı özelliği diğer edebi türlere göre, şiir gibi,fazladır. 

Semtin diğer sol köşesinde  büyük bir galerici var,tanınan birisi,araba sahibi olmak isteyenlerin en güvenilir adresi orası.Her konuda yardımcı oluyor müşterilerine;peşinat,kredi,taksit,takas.

Orta yaşlarda,tos bıyıklı,hafif göbekli,üstüne başına bakılınca fakir olmadığı anlaşılan bir adam galerinin kapısından girip,araba almak istediğini söyledi ama ne modelini söyledi  ne rengini,elbise seçer gibi tüm arabaları tek tek inceledi hatta deneme sürüşü bile yaptı, beğendi fakat hangisini alacağına bir türlü karar veremedi.

Ve başladı bahaneler bulmaya:
"Bunun modeli çok yüksek,birkaç yıl sonra trafikten men edilir."
"Bunun kilometresi  çok fazla,satarken sorun yaşarım."
"Şu fena değil ama rengi hoşuma gitmedi hem bagajı çok dar,bir valizi zor alır."
"Bu tam bana göre ama üç beş parça değişeni  var."

Galericinin sinirleri gerilmiştir tabi:
"Abi,der,modeli yüksek diyorsun,sen de bugün doğmadın,kilometresi çok diyorsun,bak,yüz çizgilerin belirginleşmiş ve göz torbaların şişmiş belki varis vardır bacaklarında yani senin de kilometren yüksek,değişeni var diyorsun oysa sizinde var değişeniniz,dişleriniz takma,lütfen kararınızı verip  de gelin!"
( Galerici başlıklı yazı berberce tarafından 4.07.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.