Gecenin geç bir saatinde kapımın zili çalınca çok ürperdim çünkü o saatlerde misafirliğe gelinmez,kara haber verilmek için rahatsız edilir genelde.Kim olduğunu bilmediğim için üstüme başıma  dikkat etmedim,kapıyı açtım üst komşumuzun kızı Sena'ydı,telaş içindeydi:
-Abi,telefonunu verebilir misin?
 Her zamanki gibi koltuğun üstünde şarja takılı eski model telefonumu çıkartıp verirken biraz da utandım hem donuyor hem ekranında çizikler var.
-Abi,hala bu telefondan mı kullanıyorsun,demesini beklerken;
-Arkadaşı arayabilir miyim?
-Tabiki,buyrun.
-Evin anahtarını onun arabasında unutmuşuz,yedek anahtarı da yok.

Mahallemize taşınalı dört yıl falan oldular, kimseyle pek yüz göz olmazlar,geceleri geç yatıp gündüzleri geç kalkarlar ikindiye  kadar uyudukları olur bazen.Sena, annesiyle beraber kalıyor,psikolojik sorunları var kızcağızın bu genç yaşta,tedavi görüyor.

Ne kadar arasa da ulaşamadı bir türlü arkadaşına,üzülmeye başladı sokakta kaldım diyerek.Tüm tehlikeleri göze alarak balkondan çıkmaya çalıştı  ancak korktu,başaramadı.O saatlerde gürültü patırtıyı duyanlar  hırsız  sanıp  mahalleyi ayağa kaldırsalar ya polisi arasalar ya silaha sarılsalar al başına belayı.
-Biz ev arıyoruz abi,dedi, taşınacağız buradan.
-Niye?
-Ev sahibinin annesinin parası çalınmış o da bizden biliyor.
( İki Dul Kadın başlıklı yazı berberce tarafından 6.07.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.