KURBAN BAYRAMI VE İSLAM DÜNYASI

İslam dünyası küfre kurban edilmiş. Kurban bayramının arefesinde gördüğümüz manzara o dur ki, İslam dünyası müstevliler tarafından kurban edilmiş, parçalanmış, bölüşülmüş, yenilip yutulmaya hazır löp löp etler halinde pişirilip yenmeye hazır haldedir.
İslam dünyasının bir sürü devletçiklere ayrıldığı bu hengâmede bu parçalanmışlık yetmezmiş gibi parçalardan yeni bölme ve bu kurbanın etlerini sömürücülerin iştahla yiyebilmesi için kuşbaşı, ya da biftek veya pirzolalık hale getirilmesine Müslümanlar seyirci kalmakta, herkes kendi keyfini sürmeye bakmakta, bana dokunmayan bin yıl yaşasın vurdumduymazlığı içinde, yaklaşan tehlikeye bigâne kalmaktadır.
İslam dünyasının başında bulunan kukla yönetimler sömürücü güçlerin adamlarıdırlar, bunun için de bu halleri biraz anlaşılabilir. Ancak canını ve malını cennet karşılığı Allah’a satması gereken Müslüman dünyalık servet yığma peşinde ömrünü heba etmekte, dünyada olan bitenden habersiz görünmektedir.
Halkın düşmanı yöneticiler İslam dünyasını kâfirin karşısında rezil ve perişan etmekte, bu zavallı halk da bu halk düşmanlarına itaat edip durmakta, onların kendilerini bir felaket çukuruna gö5türdüğünü fark edememektedirler.
Osmanlı tarih sahnesinden silindiğinden beri İslam dünyası acılar içinde kavrulmakta, bir türlü belini doğrultamamaktadır. Osmanlıya ihanet eden halklar ise en büyük acıyı çekmekte, ilahi kader Osmanlı’nın ahını onlardan çıkarmakta, birinci Cihan harbinde aç, açık canhıraş bir şekilde cansiperane savaşın vatanın en ücra köşelerinde şehit olanların intikamını Allah düşmanları vasıtasıyla almaktadır.
Bu intikam nereye kadar sürece? Bu kısır döngü ne zaman bitecek. Belki de İslam halklarının kendi hatalarını anlaması, tevbe sularında yıkanmasına kadar. Belki o gün başlarındaki bu kukla yönetimlere bir son veririler de felaha ermeye bir adım yaklaşabilirler.
Küfür tek millet halinde çalışmakta, İslam dünyasını çok kere dost görünerek ezmekte, çeşitli oyun ve hilelerle sömürmeye devam etmektedir. Bu kirli oyun bin bir taktikle sürdürülmekte İslam dünyası kaoslardan kaoslara yuvarlanmaktadır.
Bu kaosa yüzyıldır sürüp gitmekte, acılar üstüne acılar eklenmekte, zulüm katlanarak artmaktadır. İslam dünyası her geçen gün ateşlerle çevrilmekte, tam bir yangın yerine dönmektedir. Bu korkunç zulüm ortamında bir toparlanma emaresi gözükmemekte, Müslümanlar küfür cephesinin elinde perişan olup gitmektedir.
Artık uyanma vaktidir. Küçük dünyevi hesapları terk edip büyük davayı omuzlama zamanı gelmiştir. Yoksa küffarın oyununa kurban gidecek perişan olmaya devam edeceğiz. Nice ocaklar sönmeye devam edecek, nice cinayetler işlenecektir.
Umarız bir gün bu gidiş sona erer. Bu acılar bite, bu zulüm nihayete erer. Bu duygularla ve temenniler içinde bayramımız kutlu olsun. Hayırlara vesile olsun dilerim.

Ahmet Kemal
Kayıt Tarihi : 3.10.2014 14:06:00
Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Şiiri Değerlendir
( Kurban Bayramı Ve İslam Dünyası başlıklı yazı EDİP GÜL tarafından 9.07.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.