TÜRK, TÜRK E SIKAR Mİ? 15 TEMMUZ 
Bir Türk, diğer bir Türk e sıkar mı?
Yavuz ile ismail arasında bir savaş oldu..Öncesinde edebi girizgahı olan ve birbirine giydirme hoşluğu içerisinde cevaplar içeren mektuplaşmalar tarihde iki Türk devletini  karşı karşıya getirdi..
Şah İsmail in Rumeliye kadar uzanan dergahlardan geçen istihbari kaynakları, Kütahya önlerine kadar Osmanlı ya kafa tutan Tekeli Yörüklerinin şahkulu isyanları onulmaz sekılde iki Türk ü karşı karşıya getirdi.. O zaman bile paralı culus un esiri, devşirme boyu
Yeniçeriler arasında huzursuzluklar cıkmış, şah İSMAİL İN Osmanlı ordu ilerleyişin. Yol üzerindeki tarım arazilerini yakması yiyecek sıkıntısı na da Türkmen ler arası dayanışma lar ile huzursuzluğu had safhaya çıkarmıştı.. İran Azerbaycan bölgesinde 2 Türk ordusu karşılaşdı.. İstanbul dan yola cıkmış yorgun Osmanlı ordusu Tebrizden yola çıkmış dingin Şah İsmail ordusu  arkada yaya birliklerin arasına gizlenmiş Osmanlı ın topları kendilerine  sağdan, önce üzerine çekip sonra patlayınca sağ birlikleri çökmüş Osmanlı sol birlikleri belki de Türkmen dayanışması gereği geçikince her iki tarafında zayıatı artarak Osmanlı zaferiyle sonuçlanmıştır.. Anadolu Türkbeylikleri bu şekilde sona ermiş Memluk yolunun önü açılmıştır..
Türklerin bir birine karşı silah cektiği ikinci tarih  Yavuz dan sonra 15 Temmuz 2016 dır..
Tanrı Türk ü. Korumasa da diğer kavimlere örnek olsun diye Türk kendini korur..
Müslüman görünümlü Cia sal bir tetikçiler gurubu yıllarca bizi, inançlarımızı ve Allah rızası için yapılan yardımları sömürdüler.. Anadolu nun köyünden çıkan, zeki akıllı çocukları seçmece olarak alıp, bünyelerinde katarak, onların beyinlerini, yeniden yıkanamayacak sekılde, güdüsel harekete dönüştürerek birer haşhaşi militanına dönüştürdüler.. Ülkenin kurucu değerlerine, sahte görüntülerle bağlıymış gibi göstererek içten içe  bileni p, Kurucu değerlere sahip insanları düzmece delillerle ve oluşturulan suçlarla derdest ettiler..FAİLİ meçhullere kurban ettiler  Edemedikleri lekeediler,okullarından attılar..Siyasi yelpaze in en büyük iki partisini kapanma derecesine getirip siyasal muhalefeti sıfırladılar. Kendilerine tertemiz bir alan kazandıklarını sandıkları 15 Temmuz da askeri garnizonlardan, alışılmadık saattte alışılmadık usulde cıkarak, Türk vatandaşlarının üzerine sıktılar. Türkiye nin  egemenlik göstergesi binaları bombaladılar..Zor şartlarda yetişen  Özel harekat polislerini şehit ettiler.. Canlı yayında Tek şanszılığı o anda nöbetçi olmak olan Ömer Halisdemir e onlarca mermi sıkarak şehit ettiler...
DÜZMECE olan şehitlik mertebesi mi? Türk ırkını ve devletini ortadan kaldırmak isteyen CIA nın tetikçileri mi?
 Biz Türk ün Türk e kırdırıldığı onlarca savaş gördük...
1402 de Ankara da, Candaroğulları nın dağıtıldığı Kastamonu da, 1514 çaldıran da 1517 de Mısır da Türkler Türklerle savaştı..
12 Eylül öncesinde sağcı-solcuya, solcu-sağcıya sıktı.. 
Ve hepsinin Türkler aleyhine, siyasal sonuçları oldu...
Torun Halili 
Allah bir daha Türkleri, karşı karşıya getirmesin
( Türk Türk E Sıkar Mı 15 Temmuz başlıklı yazı HALİLİ tarafından 14.07.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.