Siz de bu iğrençliklere zaman zaman rastladınız, halihazırda belki de rastlıyorsunuz. Sanatları ile kişilikleri ile yaşadıkları düzeyli hayatlar ile ön plana çıkmayı beceremeyen bir takım zibidi sanatçılar, cinsel hayatlarını ki ''Bizi de çok ilgilendirmiyor.'' ifşa etmekten çekinmedikleri gibi, bundan mazoşist bir zevk duyuyorlar gibi...


İki tane şarkı türkü söylemekle, bir iki paralı klip çekmekle, ucuz yollu müzikhollerde, sanatçı oldum zannına kapıldıkları gün gibi aşikar. Allah var güzelde hatunlar, güzel olmasına da, bize ne kardeşim, bize neeeeeeeeeee! Geçmişte senin kiminle ilginç yerlerde aganigi naganigi yaptığın. Utanmadan sıkılmadan bunu basına anlatıyorsun, bazı angutlarda, mal bulmuş mağribi gibi, bunların üstüne lönk diye atlıyorlar...


Sanki ülke de senin ve senin gibilerin nerede aganigi naganigi yaptıklarından başka düşünecek konuları yok insanların. Hayat pahalılığı almış başını gitmiş. İnsanlar evine ekmek götüremiyor, kahvaltı da çocuklarına peynir, yumurta yediremiyor, garibanlıktan. Terör ile mücadele kesintisiz devam ediyor, her gün bir iki tane askerimiz şehit oluyor, belki yaralanıyor. Tek derdimiz bu mu şimdi? Hanımefendi nerelerde kimlere neler vermiş? Yakındır, ama yakındır Allah belanızı verecek!


Anladık magazinci arkadaşlar siz de illa bir şeyler yazıp, çizip ortaya koyacaksınız ama, insanı da, özel hayatını da bu kadar hafife almayın. Utanmazsanız, nasıl olmuştu, hangi pozisyonlardaydınız kaç dakika sürdü, sonrasında boy abdesti mi aldınız, teyemmüm mü yaptınız, diye de soracaksınız da, anlıyorum, terbiyeniz elvermiyor...


İnsan bu kadar haysiyetini ayaklar altına almaz, almamalı... Üzülüyorum gerçekten bu ülke ve insanları için, ama gidecek başka bir ülkemizde yok. Amiyane tabir ile ''Ya bu deveyi güdeceğiz ya bu deveyi güdeceğiz.'' Kendinize gelin, ola ki gelmediniz, bir şekilde hiç farkında olmadan kendinize getirilirsiniz...

( Şimdilerde Yeni Moda başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 16.07.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.