İkinci Fetö Vakası Dolayısyla

İKİNCİ FETÖ VAKASI DOLAYISIYLA

Feto’nun kirli yüzü açığa çıkalı birkaç yıl oldu. 17, 24 Aralık’ta ilk düşmanca hamlesini yapan Fetö örgütü en büyük hamlesini 15 Temmuz 2016’da yapmış, o güne kadar maskeli yüzünün korkunçluğunu ortaya çıkarmıştı.
Müslüman görünümlü bu şer odakları uluslararası şer cephesinin bir parçası olduklarını son vuruşlarıyla ortaya çıkarmakta. Artık çok güçlü oldukları, müntesiplerini kendilerine kayıtsız şartsız bağladıklarını anladıkları anda gerçek yüzlerini ortaya çıkarıyorlar. Geçmişte Şeyh Bedrettin hareketi gibi günümüzde de onun uzantıları sahte mehdi hareketleri hep var olmuş, İslam dünyasının her tarafında müteselsilen görülmüştür.
Daha çok dış mihraklar tarafından desteklenen bu tür örgütlenmeler İslam dünyasını içten yıkmaya, İslam itikadını bozmaya, diriliş hareketlerini akamete uğratmaya yöneliktir. Asrı Saadette Abdullah b. Übey b. Selül’ün başını çektiği bu nifak hareketi Cemel vakası ve Sıffın savaşlarına sebep olmuş, İslam dünyasının 73 fırkaya ayrılmasının ilk adımları atılmıştır.
Gerek Hristiyanlığı, gerek Müslümanlığı daha ilk günlerinden itibaren parçalamak, bozmak, yıkmak için bin bir hile ve desise planlayan sapkın Yahudilik ve Siyonizm Deccalın imparatorluğunu kurmak için elinden gelen her şeyi yapmış, hiçbir şeyi ardında bırakmamıştır. Lanetli kavim Yahudi Babil karışıklığından sonra Buhtunnasır eliyle katliama uğramıyor, kurtulanlar dünyanın her tarafına dağılarak şeytani planları sürdürmeye devam etmiştir.
Paraya hâkim olan Yahudi hiçbir kural tanımayarak dünya hâkimiyetini eline almak için her türlü imkânı fırsat ittihaz etmiş, bu alanda büyük mesafe kaydetmiştir.
Gizli dünya hâkimiyeti ondadır. Şeytanın hükümranlığı için elinden geleni yapmaktadır. Bu uğurda her türlü araç vasıtayı kullanarak önce Hristiyan dünyasını bozmuş, sonra aynı icraatı İslam üzerinde uygulamaya başlamıştır.
Geçmişte haşhaşilik günümüzde Irakta Kesinazi tarikatı, Pakistan’da Kadiyanilik, İsmailliye tarikatı, merkezi Türkiye olmak üzere bütün dünyaya dal budak salmış Fetö hareketi ve onun yan kolları Adnan Hoca, Alpaslan Kuytul benzeri örgütlenmeler, yansıra İslam’ı bozmaya yönelik sapkın hoca hareketleri hep bu menfur kavmin desteği ve beslemesiyle oluşmuş, gelişmiş, dal budak salarak ahtapot halini almış, İslam dünyasını sarmıştır.
İslam’ı içten yıkma hareketleri benzeri hareketleri Hristiyanlık için de icra etmiş İsevi dünyasını 72 fırkaya ayırmıştır. 71 fırkaya kendi içinde bölünen Yahudilik diğer dinleri de bozmak için hiçbir fırsatı kaçırmamıştır. Böylece Efendimiz As. İn önceden verdiği haber gerçekleşmiştir. Bu ikinci fetö vakası da göstermiştir ki bu tür hareketlerin ardı arkası kesilmeyecek, İslam dünyası her geçen gün bu ve benzeri oluşumlarla karşı karşıya kalacaktır.

Ahmet Kemal
Kayıt Tarihi : 11.7.2018 11:15:00
Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Yıldız Harika

  • Cihat ŞAHİN
    Cihat ŞAHİN

    Haklısınız Ahmet bey kardeşim eksiğiniz var fazlanız yok. Bu fakir elli yılı aşkın kitap ve sünnet dışı olan bu tarikat ve tasavvufi akımlarla meşgul olup araştırdım hatta bazılarında yıllarca hizmet ettim ama sonuçta gördüm ki bunların tümü dış destekli organizasyonlardır.
    On yıla yakındır sadece Kitap sünnet ve tarih üzerine yoğunlaştım ve bunların ne kadar tehlikeli akımlar olduklarını o zaman ayn-el yakin ve hakk-el yakin olarak bizzat müşahede ettim. Bizlere düşen kitabın muhkem ayetleriyle sünnetin sahihlerini nazara verip insanlığın hususen de mü'minlerin başındaki bu belalardan onları kurtarmaya çalışmaktır.

    Bu hassa davranışınız için size teşekkür eder. Hayırlı çalımalar dilerim.
( İkinci Fetö Vakası Dolayısıyla başlıklı yazı EDİP GÜL tarafından 16.07.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.