"Üniforma ne içindir?"desem:"Bu ne biçim saçma bir soru,tabiki giyinmek içindir."diyerek belki gülerek belki de kızarak  bana cevap vereceğinizden kuşkum yok.

Bizim de üniformalarımız geldi nihayet,kışın kısa kolluydu çok üşüdük,yazın ise  gri renkli ve uzun kollu gömlek olunca sıcaktan kavruluyoruz,alnımızdan bocuk boncuk terler damlarken  anlıyoruz yaşam kavgasındaki yerimizi ve rolümüzü.Tabiki  kutsaldır alın teri,hatta dünyadaki en güzel koku,işte bu ter kokusudur kim ne derse desin.

Neyse,her işletmenin üniformaları  olur ve aynı meslekte çalışanların bu üniformaları  giymesi zorunludur yani mini etekle, dekolteli açık seçik giysiyle  pijamayla  veya gecelikle çalışamazsınız.Zaten işin ciddiyeti,etiği ve zerafeti burdan başlıyor.

"Ben bunu beğenmiyorum,bana yakışmıyor ve rahat çalışamıyorum."derseniz  size kapıyı gösterirler.

Bizim stajer bir kız var gömleği  giyiyor fakat  pantolunu giymiyor her nedense,dar ve siyah bir pantolonu var onu giyiyor benimse  bir insanı ne işe alma yetkim  ne insanı işten çıkarma yetkim var,biz iş yerinde sadece arkadaşız.

Dikkatimi çekti,nedenini sorduğumda ise kaçamak cevaplar  vermişti.

Kadın- erkek eşit mi dediniz,hadi canım siz de...


( Üniforma başlıklı yazı berberce tarafından 16.07.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.