Çeşitli sebeblerle ya da bahanelerle bitirilmek istenmeyen salgın bir yandan,havanın aşırı sıcaklığı bir yandan,işinlerin yoğun ve stresli olması bir yandan,biz turizm çalışanlarını  hayli zorluyor.

Oteller şimdilerde  yerli turistlerle dolu, yani şikayetlerin yağmur gibi yağdığı günlerdeyiz.Bin kişilik bir otelin  tüm müşterilerini memnun etmesini istemek bence balığın kavağa çıkmasını istemek gibidir.

"Odalar pis ve konumu iyi değil." Oysa odalar  günlük temizlenir ve  odanın da yerini kendisi seçer,diyelim sevmedi odayı,başka odaya sevk edilir.
"Yemekler hep aynı." Her otelin bir yemek menüsü  vardır ve kendisinin zaten bu yemeklerden haberi vardır,hepimizin evlerinde yediğimiz,  üç aşağı beş yukarı, yemekler aynı değil  midir?
"Çalışanlar çok somurtkan."Herkesi  hizmetçisi gibi görür,selam sabah  vermez, ilgi bekler,bu yaklaşım ne akla sığar ne mantığa.

Yılın en sıcak geçen  aylarındayız yani parası olanların coluğunu çocuğunu alıp bavulları hazırlayıp  tatile çıkma vakti,"eğlenmek ve dinlenmek  herkesin hakkıdır,"  anayasamızda vardır,ancak yetmiş kusür yaşında ölen  rahmetli  çiftçi babamın  bizleri  tatile götürdüğünü hiç görmedim.

Köyünden başka yer görmeden  ölen nice teyzeleri,amcaları tanıyorum, özellikle  biz bu tarım işcilerini neden hep tarlalara hapsettik yıllarca,onların eğlenmelerini ve dinlenmelerini göz ardı ettik?

Hastalıkların,kazaların ve belaların hepimizin başına gelmesi an meselesi,kimse bir dakika sonrasını bilemez, bir bayan arkadaş var işe başlar başlamaz  sancılanmaya başladı
"Neyin var?" diye sorana "midem bulanıyor," diyordu.O haliyle çalışamadı tabiki,izin alıp evine gitti.

Aklım şuna takılmıştı  arkadaşın söylediğine:
-Dün gece gördüm onları hem de sevgili olduklarını söyleyen o cılız,uzun  oğlanla,evine kadar bırakmıştır onu, güzel de arabası var.

Midesi bulandığına göre yoksa...
( Hasta başlıklı yazı berberce tarafından 24.07.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.