İçinde bulunduğumuz bugünleri en iyi özetleyen söz,dünyada mekan ahrette iman,sözü ama anlayana tabi.

Cuma hutbelerinde;kardeşlikten,adaletten,haksızlıktan,yetim hakkından,akrabalara iyilikten, kul hakkından,yardımlaşma ve dayanışmadan,paylaşmaktan ve ahlaklı olmak gibi konulardan fetvalar verilse de ne kadarını  hayatımızda uygulayabiliyoruz,herkesin vicdanına bırakıyorum...

Kiracılar kan ağlıyor...Neden,hepsi değil ama  bazı ev sahiplerinin açgözlülük ve fırsatçılık yaparak zam üstüne zam yapmaları hem de tehditle.
"Eğer bu zamı kabul etmezseniz,iki gün içerisinde evi boşaltın!"

Bir arkadaşım var çok zor durumda,haftalardır kiralık ev arıyorlar kendi bütçelerine göre  bulamıyorlar aslında var ama çok pahalı,eşi şoför,kendisi de asgari ücretle çalışıyor.Şuan oturdukları yer,üniversiteye çok yakın bu yüzden öğrencilere kiraya verecekmiş ev sahibi.

Eşin var mı,dedim,'var' dedi; işin var mı dedim,'var'dedi;çocuğun var mı,dedim,'var'dedi,gidin bir düzlüğe çadır kurun dedim orda yaşayın!Güldü tabi espiri yaptığımı anladı:"Gazetelere ve televizyonlara çıkalım yani öyle mi?"dedi.Belki hayırsever birisi çıkar karşınıza size bir daire hediye eder hem siz mutlu olursunuz hem o mutlu olur dedim,sonuçta bu sizin ayıbınız değil ki.

Herkes elini kalbinin üzerine koysun ve sadece iki dakika düşünsün,sen,ben,olmadan herkes bu dünyanın kiracısı değil  midir?
( Kiracı başlıklı yazı berberce tarafından 26.07.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.