MÜHÜR ! 

Hayata mühürlemedim daha şiirimin cümlelerini , 
Yüreğimin toprağında beklemede, kelimelerimin filizi ...

Daha yazılmadı, en güzel aşk şiirim.
Zamana; büyüttüğüm umudumu, saçmadım göğüme henüz !  
Ömrümün; basılmamış toprakları misali, ruhumun satır arasında, saklı mevsimleri...  

Kardelenleri açmadı daha renk renk ...
Gönlüme nakş ettiğim, sevdanın melodisi bestelenmedi henüz ! 
Güftesi; nihavent faslındaki sabahı, doğmadı şafağın...

Kızıl mavisi yakmadı yürekleri ! 
Şiirlere gebe bir yürek, çığlık çığlığa  akmadı mısralara ...

Ömrümün; devri alemi, gözlerinin izini sürerken, ilk çiy tanesi düşmedi geceye ılık ılık süzülerek ! 

Kaç düşün düşüşüne şahitlik edecek kim bilir !
Kaç güneş damlayacak daha ömre, kaç yağmur damlası ışıl ışıl doğacak gönlün göğünde.. 

İzbe sayesinden, silik suretini çizecek karakalem ak pak (k)ağıtlara ..

Ve 

Henüz ayak izleri bile belirmeyen şiirimin sessizliği yankılanırken yüreklerde ...DDD
Derya Dender 
3/11/2018....12:16
( Mühür başlıklı yazı Derya Dender tarafından 6.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.