SİYONİZMİN AMACI VE HEDEFLERİ


Önce Siyonizm’in amacı hakkında konuşalım. ’İnanışa göre David’in soyundan gelecek olan Mesih İsrail’in on üç kabilesini toplayarak Siyon’a götürecek ve orada dini bir krallık kuracaktır.’ (Ilgaz Zorlu-Evet Ben Selanikliyim)
Bu dini krallık yalnızca devletsiz kalmış bir kavmin amaçlarından sadece biridir ve esas nihai amaç dünya hâkimiyetidir. Planın birinci aşaması Kudüs ve çevresinde hakimiyet kurmak, ikinci parçası ise Nil’den Fırat’a va’d edilen topraklara sahip olmak ve orada büyük bir devlet kurmak. Büyük İsrail Devleti. Bir sınırı kuzeyde Kapadokya dağları ve öbür sınırı güneyde Sudan çölleri olan Büyük İsrail Devleti. Ve 3. Aşama da dünya hakimiyetidir.
Bu onlara kutsal kitaplarında va’d edilmiştir. ‘O günde Rab Aram’la ahdedip dedi: Mısır (Nil) ırmağından Büyük Irmak (Fırat) ’a kadar bu diyarı senin zürriyetine vereceğim.’
‘Ayak tabanınızın bastığı her yer sizin olacak. Sınırınız çölden Lübnan’a, Irmaktan, Fırat Irmağından Garp denizine kadar olacaktır. Önünüzde kimse duramayacak. Tanrınız Rab size söylediği gibi dehşetinizi ve korkunuzu ayak basacağınız bu diyar üzerine koyacaktır.’
‘Fakat gerçekten onun sözünü dinlersen ve söylediklerini yaparsan, o zaman senin düşmanlarına düşman olacağım ve senin hasımlarına hasım olacağım. Çünkü benim meleğim seni n önünden gidecek ve seni Emarilerin, Hititlerin ve Perizzilerin ve Kenanlıların ve Hivilerin ve Yebesilerin arasına götürecek ve ben onları helak edeceğim.’ (Tevrat-Tekvin)
Bütün bu ayetlerin gösterdiği hedef bellidir. Ve Siyonizm’in amacını belirleyici inancı oluşturmaktadır. Onlar bu amacı gerçekleştirmek için çok yönlü çalışmalar yapmış, bu amaca giden yolda birçok uluslararası gizli ve açık örgütler, tarikatlar kurmuşlar, legal ve illegal faaliyetlerde bulunmuşlardır.
Bu örgütler Siyon Teşkilatı, Tapınak Şövalyeleri, Bilderberg’çiler, Masonlar, Rotaryenler ve Lionslar. Bu örgütler dünyayı bir örümcek ağı gibi sarmış, bir noktadan planlanan her şeyin uygulanması için faaliyet göstermektedirler.
Bu örgütler sayesinde ülkelerde istedikleri yönetim şeklini değiştirmekte, yöneticileri satın almakta, karışıklıklar çıkarmakta, amaçlarına giden yolda istedikleri her şeyi gerçekleştirmektedirler.
Dünya finans kaynakları, uluslar arası medya ve uluslar arası tüm büyük kuruluşları ellerinde tutmakta bunlar sayesinde dünya üzerinde istedikleri her şeyi elde etmektedirler. Aslında şu anda tüm dünya hakimiyetini çeşitli yöntemlerle ele geçirmişlerdir.
DÜNYA SİYASETİNİ, EKONOMİSİYLE BİRLİKTE İSTEDİKLERİ GİBİ PARMAKLARINDA OYNATIYORLAR. Bu da yetmiyor kitleleri medya vasıtasıyla etkiliyorlar, gıdadan iletişime bütün her şeyi kontrol ediyorlar. Düşünce ve sanat dünyasına el atıyor, onları yönlendiriyorlar. Üretime de el atıyor, bitkilerin genetiğiyle oynuyorlar, böylece daha fazla kazanmaya çalışıyor, insan sağlığıyla oynuyor, sağlık sektöründen büyük kazanç sağlıyorlar.
Bütün bunlar büyük dünya devleti ve dünya hakimiyeti için atılmış adımlardır. Bu adımlar nihai noktada kendini üstün insan sayan Siyon önderlerinin hedeflerini gerçekleştirecek ve nihai amaçlarına ulaşmalarını sağlayacaktır.

Ahmet Kemal
Kayıt Tarihi : 6.8.2014 18:13:00
( Siyonizmin Amacı Ve Hedefleri başlıklı yazı EDİP GÜL tarafından 6.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.