YAHUDİLEŞME




Müslümanlardaki bu temayül artık iyiden iyiye açığa çıktı. Bu temayül aslında öteden beri vardı. Ama bu kadar açık seçik ortaya çıkmamıştı. İşte bu temayülün organize hale geldiği günleri yaşıyoruz.

Hani Yahudiler ‘Biz Allah’ın sevgili kullarıyız’. hatta daha ileri giderek ‘Biz Allah’ın sevgilileriyiz’ dediler. Bu Kur’an’da da geçtiği için Yahudiler bunu delil olarak getirdiler. Oysa bu ifade Firavun'a karşı çıkan Musa ve etrafındakiler içindi. Oysa Musa’ya karşı gelen kavim değil Allah’ın dostu ve sevgilisi olmak düşmanı, hasmı hatta lanet ettiği bir kavim haline gelmişti.

İşte şimdi biz bu seremoniyi işleyeceğiz. Bu serüven bütün kavimler için geçerlidir. Kabil’in babasına ve Allah’a isyanı gibi, Nuh’un kavminin ve oğlu Kenan’ın isyanı, Lut kavminin SAPIKLIĞI ve İseviliğin Roma’yla birlikte pağanlaşması hepsi hepsi bir Yahudileşme temayülüdür.

İşte bugün Müslümanlar bu duruma düşme tehlikesiyle karşı karşıyadırlar. Kendini ümit ve korku arasında bir yerde görmek yerine- ki bu gerçek imandır-

Tam emniyet içinde bulmak, cenneti garantilemiş hissetmek, kısacası ‘Allah’ın mutlak dostu’ kabul etmek. Bu emniyet hissi giderek kişiyi şeriat çizgisinden çıkarmakta, ne yaparsa yapsın, her şeyi mubah saymakta, hatta günah olan birçok fiili işlerken sevap kazandığını varsaymakta.

Her şeyleriyle batıla benzeme yarışında olan Müslümanlar hala cenneti kendi tapulu malı saymakta devam ediyorlar , bunun adı tam anlamıyla Yahudileşme temayülüdür.

Bu temayül artık o raddeye varmıştır ki adı Müslüman kendisi İslam dışı bir varlık haline gelmiş bir toplulukla karşı karşıyayız. Bu topluluk bu gün faizi alış verişin zorunlu unsurlarından biri saymış, yalanı mubah saymış, hatta sohbet ve muhabbete ‘iki yalanın belini kırmak’, yahut ‘iki gıybetin belini kırmak olarak’ tesmiye etmiş.

Bu temayül her türlü haramı helalleştirmekte, liderlerini putlaştırmakta, bu lider bozuntuları kendilerini hüccetullah saymakta ve etraflarına böyle bir hava yayarak şeriatı değiştirmeye kalkmaktadırlar. Amerikan Müslümanların lideri Elijah Muhammed’in 20 hemşire ile nikahlarının – kendisini Hz Muhammed’e benzeterek- gökyüzünde kıyıldığını söyleyerek, nikahsız izdivaç yaparak çocuklara sahip olduğu gibi, günümüz Müslümanlara da liderleri gibi gizli nikah kıymakta, onlardan çocuk sahibi olmakta, kardeşler birbirini tanımamakta, hatta çocuklar üvey annelerini tanıyamadan yaşamaktalar.

‘ Vellatecessüsü' ayetiyle Kur’an özel hayatın gizliliğini ihlal ve merak ve tecessüsün yasaklandığı halde. Özel hayatı dinleme, izleme, kayıt etme, hatta kamuya açık halde yayınlama cüretinde bulunmakta, bunu Müslümanlıkla bağdaştırabilmektedirler.

Dahası sırf amaçları uğruna insanların en mahrem hayatlarını servis yapmakta, bunu şantaj aracı olarak kullanabilmekte, Allah’ın düşmanlarını sevebilmekte, onlarla işbirliği yapabilmekte, onların Müslümanlara karşı düşmanca tertiplerine yardımcı olmakta hatta baş aktör olarak bu oyunda rol alabilmektedirler.


Ahmet Kemal

( Yahudileşme başlıklı yazı EDİP GÜL tarafından 16.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.