12 Eylül öncesi, İşçi haklarını öldürmek için" sarı sendikacılık" vardı
Şimdi tüketici haklarını öldürmek içİn "sarı muhalefet" var..
Hükümet fiyat mücadelesi için hırsızlık kokan uygulamalara, polisiye tedbirleri uyguluyor, vergilerden imtina ediyor, kamu marketleri eliyle indirimlere gidiyor, stokçulukla ilgili ceza cıkatıyor, dolara yığılma olmasın diye mali tedbirler uyguluyor..
KÖTÜYE HEP BERABER KARŞI OLALIM AMA İYİLEREDE SAHİP ÇIKMAK KAMU YARARIDIR..Bir kısım uygulamaların sonuç alması toplumsal mutabakat ister.. Enflasyonla mücadele de mutabakat yoksa sonuç alınmaz 
HERŞEYE SALDIRAN MUHALEFET, HERŞEYE MUHALİF OLAN MUHALEFET SARI MUHALEFETTİR...
TC Dünyanın her tarafında icraat yapıyor 
Hükümetler gider.. Devlette asıl olan süreklilikdir. Ebed müddet devlet anlayışıdır.
Akp başardı diye Karabağ köylerini yakarak terkeden Ermenilere alkış mı tutalım?
2010 yılında yaşlıların oranı %10 du şimdi %20
2030 da sonra %30 lara çıkacak. Gençler 40 yaşına kadar evlenmiyor Evlenenler tek çocukdan öteye geçmiyor.. Yaşlanan nufusa belkide mülteciler eliyle neşter vurdu.. Yaşlı nufıs üretmez, sürekli tüketir.. İtalya yı framsayı bugün refah devleti yapan şçi haklarındam yoksun kaçak ve mültecilerdir.Şimdi ırkçılık mı yapalım? Ülkemize sahip mi çıkalım?
İnce politikalar üretip kitleleri düşmanlaştıranlar, ülkenin enerjisi ni tükettirip tepemize çökmek için el oğuşturıyor..
15 Temmuza adar Hükümeti dizayn edenler, muhalefeti dizayn etmez mi? 15 Temmuza ladar devletin kozmik odalarına kadar  giren ve hüküneti ele geçiren, her kabın şeklini alan  Fetöcüler, muhalefetin içind olmaz mı?
Gök gürlese hukumet o*urdu diyecekler, siz nasıl bir Muhalefet siniz?
( Oy Muhalefet başlıklı yazı HALİLİ tarafından 18.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.