BIÇAKÇI HASAN HİKAYESİ

 

Ahmet AYAZ

Ahmet AYAZ

Gaziantep Güneş Gazetesi 23/8/2022

 

 

       Sevgili okurlarım, bugün burada Bıçakçı Hasan Hikayesini anlatırken,  insan kılıklı bir yaratığında azizliğinden söz edeceğim.
            Bıçakçı Hasan bir gün birisini
bıçaklayınca  ceza evine düşmüş. Ceza evindeki arkadaşları, bıçakçı hasanı çok sevmişler, fakat bıçakçı hasanın günü dolmuş, tahliye günü gelmiş. Ceza evindeki arkadaşları “Hasan bizim günümüz çok, ceza evinden çıkamayız, çıksak da seni bir daha göremeyiz, ne yapmalıyız? Senin özlemine nasıl dayanırız? Diye hüzünlenmişler. Hasan “Memlekette temiz aile çocuklarının sayıları günden güne artıyor. Ben de ceza evine onların yüzünden düşüyorum. Ceza evinden çıkınca yine bir temiz aile den birisi, karşıma çıkar, ben de bir iki bıçak sokar, yine gelirim yanınıza” demiş. Fakat Hasanı beklemelerine rağmen, Hasan ceza evine bir türlü gelmemiş. Daha sonra arkadaşlarından bir tanesi daha tahliye olmuş, ceza evinden çıkmış. ceza evinden çıkan arkadaş, bir gün caddenin ortasında Hasan ile karşılaşmış. “Yaho Hasan gardaşım, seni beklemekten ölecektik. Sen bir temiz aile çocuğunun birisine bir  iki bıçak saplayıp gelecektin. Ama bir türlü gelmedin” deyince  Hasan, “Yaho gardaşım sokaklar temiz  aile çocuğu dolmuş.  Nereye baksam, gözlerimin önünde, temiz aile çocuğu dolu. Hangi birisine bir bıçak sokacağımı ben de şaşırdım. Ancak Allah belalarını versin dedim ve evime gelip  oturdum” demiş Hasan.
         Sevgili okurlarım, burada temiz aile çocukları diye andığım insan artıkları, bu mektubu kendilerine yazdığımı acaba anlayacaklar mı? Anlarlarsa mesajımın hedefe ulaştığını anlayıp, çok mutlu olacağım, derken şu notu da yazmadan rahat edemeyeceğim.
        Gaziantep Üniversitesinin Kız Öğrenci Yurdunda bir genç bayan güvenlik görevlisi nöbet tutarken üzerinde şhort  ile birisi geliyor. Güvenlik görevlisi bayan “buyurun” deyince  Vatandaş sen kimsin diyor. Ben güvenlik görevlisiyim, üniformamdan bilinmiyor mu? Deyince, “Ben Vali Yardımcısıyım terbiyesiz” Deyip yürüyor.  Ben Vali Yardımcısıyım diyen şahıs kız öğrenci yurduna keşke  soyunup çıplak girse idi. Artık vali Yardımcısı mı? Değil mi? Belli değil.  Sayın Valimiz Davut Gül’ü ben Sivas Valisi iken tanırım. Sivas’tan da, Gaziantep’ten de hep mükemmel olduğunu duyuyorum ve biliyorum. Söz konusu şahıs vali yardımcısı ise sayın Valimiz Davut Gül’e böyle bir yardımcı yakışmıyor. Ben Vali Yardımcısıyım diyen şahsı kınıyorum, keşke haberi olsa.

( Bıçakçı Hasan Hikayesi başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 22.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.