Çocuklara ne de güzel söylenir ninniler... Ancak büyüklere söylendiği zaman biraz garip kaçar. Zamanın ninnileridir televizyon dizileri, biz büyükleri uyutmak için televizyonlara monte edilmiş argümanlardır...


Yüzlerce kanal, hatta bunların bir kısmı da paralı olmak üzere, sayısız dizi ki bunların bir çoğunun içeriği de çok boş olmak üzere beynimize ve gözlerimize her gün umarsızca saldırıyorlar... Bizler televizyonlarda kim kimi dolandırmış, katakulli yapmış, kim kimi gizli gizli sevmiş de aşkını inkar edememiş, kim kimin düşmanlarını operasyonlarla yok etmiş diye beyazcama bakarken, birileri de ülkemizin altını oyma, toplumu duyarsızlaştırma derdinde...


İnsanlar dizilerin içinde dalsınlar, birileri o sevdikleri kız olsun, kendini o ile özdeşleştirsin, birileri o kıza aşık olan oğlan olsun dizinin içine girerek, birileri mafya dizilerinde ki operasyonlara katılsın artistler ile birlikte, bu arada gece yarısı benzine mazota zam gelmiş, aaaa gece mi olmuş, saat kaçta, tüh duysaydık dün 24.00 ten önce depoyu fullerdik filan fiş mekân...


Evinde ki televizyonu kapatıp kitap okuyan var mı? Yok tabi ki ... Gazeteleri karıştırıp makale okuyan var mı? O da yok... Bulmaca çözen var mı ara sırada olsa? Ne arasın... Ukalalık etmek var mı? Oooooh, o çok hem de pek çok. Merhum Uğur Mumcu'nun dediği gibi toplum ''Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olanlar ile dolu.''


Bir arkadaşımızda şöyle yazmış ''Cahillik ne güzel lan her şeyi biliyorsun.'' Biz keşke cahil olduğumuzu bilelim o bize yeter. Tabi ki cahil kalmamak için, okumak ve araştırmaktan geri durmamak, bize bilgi ve kültür birikimi olarak dönecektir...


Aynı şeyleri seneler önce Tito'nun Yugoslavya'sında yaptılar, topluma yüklediler saçma saçma dizileri, millet beyazcam başından kalkmazken, sonuç, bir de baktılar ülke elden gitmiş, bu gün Yugoslavya altı yedi parçaya bölünmüş ve eski gücünü kaybetmiştir...


Okuyun kardeşim, ne şekilde okursanız okuyun. İster İnternetten, ister gazetelerden ya da kitaplardan, siz okumazsanız, biz okumazsak, birileri de gelir canımıza okur, ondan sonrada son pişmanlık fayda vermez...

( Uyusun Da Büyüsün Niinnii. başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 27.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.