Ona o kadar acımıştık ki, aramızda para toplamayı bile düşünmüştük,sevgilisiyle arasının bozuk olduğu günlerde ağzını bıçak açmaz,ani duygu değişimleri geçirerek, olmadık yere sinirlenir sağı  solu hep dağıtırdı.Yine de alışmıştık onun türlü türlü  hallerine.

Hasta olduğunu ve rapor aldığı öğrendik bir hafta önce.Kaza geçirdiğini amaliyat  olacağını  tedavisine devam edebilmek için yıllık iznini kullanmak istediğini öğrendik.Sonra anne babasının  boşanma aşamasında olduklarını,onların aralarını yapmak için akrabalarının  misafirliğe geleceklerini ve yaklaşık bir ay kalacaklarını öğrendik..

Yalanların rengi var mıdır bilmiyorum ama bu toz pembe yalanların ardı arkası kesilmedi aylarca.
"Annemle babam barıştılar,tatil köyüne gittiler ben ise küçük kardeşime bakıyorum."
"Tedavilerim uzun sürecekmiş bu yüzden sürekli doktor kontrolünde olmam lazımmış."

Sayılı günler tez geçermiş,günlerden sonra çıkageldi hem makyajsız hem biraz kilo almış vaziyette.Hoş beşten sonra gözüm kucağındaki minik sürprize takılmıştı
-Müdür oldun mu,dedi.
-Olmadım,dedim,zamanı var,nasipse olur.

-Sen müdür olamadın ama ben anne oldum,dedi,sonra anlatırım.
( Sonra Anlatırım başlıklı yazı berberce tarafından 29.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.