Sami Bey Zor Durumda Mehmet Fikret’ten Yardım İstiyor!-2-


Bu arada bunu sanki anında hisseden komşusu Karacakız Emi, geceden zeytinyağlı sarmaları hazırlamış, komşusu Sami Bey için nasip olacağını bilmeden bir koca Tencere dolusu sararak pişirmiş hazırlamıştı sanki. E iş hayırlı olunca hayırlı işler oluyor koşanları Rabbim gönderiyordu. Bu arada Mücella kardeşim ve adaşım Mcu bunlardan habersiz hayatına devam ediyordu. Hayırlı bir işti adaşım M Fikret ve Yengemiz Nevin Hanım neşe içinde bavulları hazırlamış sabah alışverişe çıkarak alabildiklerini alarak yola çıktılar. İnsan sevdiğinin mutlu olacağını bilince elbette ki neşeleniyor sevinç ve mutluluğu tavan yapıyor işte bu halde sanki havada kelebekler gibi uçuyorlardı, gerçi aşkla her an kelebekler gibi gönüllerine uçarak konuyorlardı, lakin bu defa daha bir başka bir mutlulukla uçuyorlardı! Karacakız emmi hemen elindeki tencere dolusu zeytinyağlı sarma ile kapıyı çaldı. Onunda yüreği ayrı bir sevinç ve heyecanla çarpıyordu. Kapıya yönelen Sami Bey içinden “Ne çabuk yola çıktılarda geldiler bunlar” diye düşünürken kapıyı açınca karşısında, komşusu Karacakız emiyi görünce haliyle şaşırdı. Karacakız

-Sana yazıklar olsun, hayırlı bir iş var ve bana haber vermiyorsun ben sitede kul Mehmet’in yazısını okuyunca haberim oluyor. En yakının benim senin insan bir haber verir, benim elim hep armut toplamıyor yani. Şimdi Sabahat ve Mcu haberi yoktur Allah bilir. Sana aşkın tarifi ile geldim zeytinyağlı sarma köfte ile aşkı anlatıyor.

Bir anda soru bombardımına uğrayan Sami Bey şaşkın bir vaziyette.

-Hoş geldin, kusuruma bakma seni rahatsız etmek istemedim, aslında aklıma geldin fakat.

-Anladım anladım aklına falan gelmedim şimdi durumu kurtarmak için sallama. Aşkla sevmek insanın ihtiyacıdır senin de bunda hakkın var, hemen durma Sabahat hanımı ve Mcu ara ve haber ver.

-Haklısında kardeşim bu düğün değil, ben istemiyorum evlenmek falan, ben sadece bundan beni kurtarması için yardım istedim sadece Kul Mehmet’te biraz abartmış, alacağı olsun onunda hakkında gelirim ben.

-Yanlış düşünüyorsun, herkes senin de yeniden mutlu olmanı istiyor. Bak bir kuru kemik kalmışsın, sana aşkla bakacak saracak birisine ihtiyacın var.

-Ben istemiyorum neden anlamıyorsunuz ki? Ben şiirlerimi eserlerimi tek başına yazmak tek başına Mozart dinlerken okumak istiyorum, benim isteklerimin yok mu hiçbir değeri? Beni bulmaz aşkla sevecek olan!

-Sen zaten değerli olduğun için bizler bu kadar seviniyoruz. Haydi, ara Sabahat hanımla Mcu kardeşimizi onlarda gelsinler bu sevince ortak olsunlar.

-Arayayım, arayayım ortak mutluluk şirketi kuruyoruz ya tövbe estağfurullah…

Kaçışı yoktu telefonu eline alarak haber verdi önce Sabahat Hanım kardeşimizden fırça yiyerek sonra adaşım Mcu’dan bir ton fırça yiyerek ”neden son günde haber veriyorsun bizim dostluğumuz bu kadar ucuz mu” diyerekten. Haklıydılar insan son güne bırakmazdı k, böylesine hayırlı bir işi. Karacakız elindeki tencere dolusu sarmayı mutfağa bıraktı, evi şöyle bir gezdi.

-Sen az balkonda torununla otur, ben odalara bir süpürge vurayım tozunu alayım, şöylesine düğüne yakışacak şekilde.

Sami Bey Köpürerek...

-Ne düğünü? Sende Mehmet Fikret gibi üstüme gelme, kendimi yıkarım.

-Tamam, sen köpürme otur sakin bir şekilde şimdi onlarda yolda gelirler sonrasında bakarız, senin için hayırlı olanın hayırlı olması için çabalarız, bundan emin ol. Biliyoruz bir beklentin yok ama beklentinin sende beklentisi olamaz mı?

-Olmasın… Olmasın… Olmasın… Beni delirtmeyin!

Bir anda apartmanı davul zurna sesi kaplayarak apartman yıkılır gibi olur. Şaşırırlar bir anda. Neler oluyor diye bakmaya giden Sami Bey kapıyı açınca Davul Zurna eşliğinde halay çeken Mehmet Fikret Bey ve Nevin Yengeyi görür. Mehmet Fikret adaşım.

-Tey tey tey hey hey hey…

Bir anda apartmandaki insanlar düğün var diyerek dışarıya çıkınca ortamı bir neşe kapladı, herkes birbirine bakarken neler olduğunu anlamaya çalışıyordu. Şu anda anlamak zordu bunu sonraya bırakalım.

 Mehmet Aluç

Devam edecek inşallah.


( Sami Bey Zor Durumda Mehmet Fikretten Yardım İstiyor-2 başlıklı yazı kul mehmet tarafından 8.09.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.