İngilmanya'nın kral bir şekilde doksan küsur sene yaşayan kraliçesi, üzerinde Güneş Batmayan İmparatorluğunda Ferdi Tayfur'un şarkısında ki batan güneş gibi battı ve gitti... ''Her nefis ölümü tadacaktır.'' ayetinin tecellisi gereği dönüşü olmayan bir yolda şu anda...


Prens Charles Efendi hazretleri de validesi ahiret yolcusu olunca kısa bir zaman sonra tahta uçarak, bodoslama, balıklama, çivileme, artık nasıl sayarsanız sayın, bir şekilde oturacak. Oturmayı sevmiyorsa tahtın yanında ayakta da durabilir, bence sakıncası yok. 21. Yüzyıldayız taht mı kaldı yahu siz de saf olmayın.


Bu hanımcık kraliçecik neler yaptı, neler şeytti bir de ona bakmak lazım. Müslümanlara çok da anlamlı ve güzel bir gözle baktığı söylenemez, O'nun İngilmanya'nın başında olduğu on yıllar boyunca dünyada kan ve göz yaşı hiç eksik olmadı. Kore Savaşı oldu, ondan önce 2. Dünya Savaşı hakeza, Vietnam Savaşı, Afganistan İşgali, Irak'ın yakılıp yıkılması ve taşeron örgütlere yaptırılan bir dolu vekalet savaşları...


Yukarıda yaşananlarda İngilmanya ve O'nun kral bir hayat yaşayan kraliçesinin parmağının olmadığını düşünmek büyük saf dilliliktir. Çok mu üzüldük? Üzülmüş gibi bir halimiz var mı? En azından benim ve de benim gibi bir çok insanın en ufak bir üzüntüsü yok, bırakalım İngilmanyalılar üzülsün. Ha bir de şu var biri gider yerine daha kötüsü gelir çoğu zaman, mazlum milletlerin kadın ve erkekleri, çocukları da bunların sömürüleri altında inim inim inlemeye devam eder.


Şunu da unutmamak lazım ''Keser döner sap döner gün gelir hesap döner.'' Hani şair diyor ya ''Kaderin üstünde de bir kader vardır.'' İngilmanya'yı özlü bir sözle tarif edin deseler bana, onlara en yakışan özlü söz ''Saman altından su yürütmek.'' derim. Hiç duymazsınız ya da çok fazla duymazsınız Afganistan'da Irak'da, Suriye'de ölen İngilmanya Askeri... Neden, işte o saman altından yürüyen sular yüzünden...


Buna da yeni rastladım ... ''İyi kalpli Kraliçe gençliğinde Kenya’da tavukları yemlerken!'' diye başlık atmışlar videoya... Tabi tavuk değil yemledikleri, ufacık mini mini zenci çocuklar. Bakın Bilge Kralımız ne diyor bu konuda... ''Bunu asla unutma evlat, batı hiçbir zaman medeni olmamıştır.'' Aliya İzzet Begoviç


Ölüm Meleği için küçük, İngilmanya için büyük bir ölüm gibi görünse de dünyaya kazık çakacak ya da 22. Yüzyıla kadar yaşayacak hali yoktu. Çok da şeyimizde değil, bizden birileri katılsa bile devlet geleneği gereği, hiç şeyimizde değil...

( Çok Da Şeyimizdeydi başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 11.09.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.