Bahar ayının başıydı,memleketteki eşinden ayrılan ablam hem üç beş kuruş kazanmak hem de kafasını dağıtmak için kendisine iş bulmamı ve çalışmak  istediğini söyleyince haber saldım arkadaşlarıma kısa sürede  bir iş bulduk yakın bir otelde,temizlik görevlisi olarak.

Sabahın sekiziydi,o küçücük kulubesinde  ayak ayaküstüne atmış,radyo dinleyen ve masasındaki kağıtlara,cep telefonuna göz gezdiren,esmer,subay görünümlü güvenlik karşıladı bizi.İş başvurusuna geldiğimizi  söyledik,bizi tepeden tırnağa şöyle bir süzdü,elimize başvuru formunu sokuşturup:

"Az ilerde masa var,dedi,kalem de vardır,  orada doldurabilirsiniz."

Fazla uzun sürmedi zaten  formu doldurduk bizi çağırmasını beklerken sosyete,yarı açık bir bayan yaklaştı,bir şeyler fısıldaştıktan sonra,eline kağıdı aldığı gibi  içeri girdi.

Tanıdığı mıydı?
Aşığı mıydı?
Arkadaşı mıydı?

 Bazı işletmelerde, genel müdürden fazla etkili ve yetkili  merci,güvenliklerdir.Silahları,jopları,kelepçeleriyle polislere benzedikleri için saygınlık  kazanırlar toplum tarafından ancak yabancı turistler tarafından ise şiddeti andırdıkları için pek sevilmezler.

Güvenliğe güvendik,işsiz kaldık, ya şivemizi  beğenmedi ya giyimimizi, iş başvuru  formunu   yırtıp attı belki de...
( Güvendik başlıklı yazı berberce tarafından 13.09.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.