Tebessüm ,   karanlığı eriten doludizgin bir yaşamın gökkuşağı güneşidir. (2022)


 

Kuşların ezgisinde sevdalı bir nota olamazsan tüm bestelerin altına imza atsan neye yarar! (2022)


 

Sevmek , kızgınlığı yakmak;  kırgınlığı unutmaktır. (2022)


 

Karakteri vefâsızlık olandan uzak durun ki insan olmanın keyfine varıp saati huzura kurun. (2022)


 

İnsanın eksik kalan yanı sevdiğinin bakışı ise tüm türkülerin ezgisi ağıt olur. (2022)


 

Mecnûn’un nefesi  Leyla’nın sedefine bağlıydı. Leyla incisini yitirince Mecnûn aklını yitirdi. (2022)


 

Yalnızlık giyinen bir adamın korktuğu tek şey  ‘’tek başınalık’’tır. (2022)


 

Sigara külüne gizlenen hâyaller en ufak rüzgarda  ‘’gitme’’lere gebe kalır. (2022)


 

Hastalandığında yanında olanlar gerçek dostlarındır. Hastalık felaketlerin anası olduğu için tüm niyetleri ortaya çıkarır. (2022)


 

Zarâfeti eziklik zannedenler insan mertebesine erişemeyen beşerlerdir. (2022)


 

Dursun Tiftik

 

 

 

 

 

( Yansımalar-55 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 20.09.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.