Mis gibi toprak kokusu, yazın sıcakliğinin akabinden rahatlatan bir serinlik...
  Yerlerde dökülmüş sarı yapraklar...
  Kömür kokusuna bırakacaktır bu toprak kokusu yakında kendini...
  Fakirin ter kokusu gidiyor artık...
 Odunu kömürü koyduysa içeri.. Bir de tutduysa zarha yi, sobanın üzerinde çay keyfi alaa...
  Ola ki eksikse bunlardan biri vay haline vay!
  Kim ister kış ın gelmesini...
      Her mevsim kendine göre güzel derler..
      Ama ben sevemedim bir türlü ne son baharı nede kışi ...Tek umut ilk bahar gelecek sonunda diye hecanli tatlı bir bekleyiş...
      İnsan omrü de mevsim gibi ise sonsuz cennet deyilmidir? bize sonbahar ve kışi sevdiren ...
      Dur hele keş dur!
       Senin korkun zarhasıni tamamlamayan çiftçi gibi..
 Ne kadar hazirsin sonsuz cennet e giden yolda? 
 o yüzden mi sevmezsin bu son baharını....
( Kış Mı Geldi Ne başlıklı yazı Ramazan SAKA tarafından 21.09.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.