Makale / Tarihsel Makaleler

Eklenme Tarihi : 24.09.2022
Okunma Sayısı : 701
Yorum Sayısı : 9


Bir geri zekalı tarafından Müslüman ilan edilen ve bir avuç da bazı geri zekalılar tarafından Müslüman olduğuna inanılan İngiltere Kraliçesi II. Elizabeth, bırakın Müslüman olmayı, Hıristiyan bile değilmiş. Kadın  Satanistmiş.

İngiltere tahtında pek çok ilki gerçekleştiren Kraliçe II. Elizabeth, 8 Eylül 2022’de 96 yaşında öldü bilindiği gibi.

Onun ölümüyle birlikte de bir sürü komplo teorisi üretildi. Bu komplo teorilerinin en ilginci ve komiği kraliçenin öldürüldüğü idi.

Evet, 96 yaşında bir insanın ölümü bazı vatandaşlara çok şüpheli gelmiş. Yani düşünsenize daha yüzlerce sene yaşaması gereken bir insan, hayatının baharında henüz 96 yaşındayken birden bire patdadanak ölüyor. Mutlaka birileri öldürmüştür. İyi de kim? Kim olacak 73 senedir ‘’Ula ana öl de tahta geçek.’’ Diye bekleyen oğlu Charles... Anasını öldüren o.

Peki bunun ispatı var mı? Delili var mı?

Olmaz olur mu. Baksana adam 11 Eylül’de İngiltere tahtına oturdu.

Eeeee?

Yahu anlasanıza. 11 Eylül saldırısı, İkiz kuleler, ABD’nin Haçlı Seferi başlatması falan filan... Charles, tam da bu olayın yıldönümünde tahta oturarak dünyaya mesaj verdi.

Hımmm. İlginç ve düşündürücü gerçekten de değil mi?

Sosyal medyada bu tür muhabbetler, son günlerin oldukça rağbet edilen muhabbetleri arasında.

Ha bir de Mustafa Kemal’i Samsun’a kim gönderdi? Vahdettin mi gönderdi yoksa o, kendi kendisine ‘’ Beni kimsenin göndermesine ihtiyacım yok. Kendim giderim.’’ Deyip kendisi mi gitti konusu var ama o konuya girdiğimde kavga çıktığı için daha lokum gibi bir konu olan şu II. Elizabeth konusuna devam edeyim.

Evet... II. Elizabeth ilklerin kadını... Mesela İngiltere tahtında ilk kez bir kraliçe bu kadar uzun süre tahtta oturmuş ( 70 yıl )

İngiltere tahtında 300 seneden sonra bir kraliçe, bir katedrale defnedilmiş. Westminister Abbey (Aziz Peter Katedrali )

Ancak bunlardan çok daha ilginç bir şey yine ilk kez kraliçe II. Elizabeth zamanında gerçekleşmiş.

Senesini tespit edemedim ama II. Elizabeth’in kraliçeliğinin ilk yıllarında olsa gerek ilk kez bir keçi için cenaze töreni düzenlenmiş.

Diyeceksiniz ki ‘’ Ne var bunda? Bazı insanlar ölen kedileri, köpekleri için yapıyor bunu.’’

Evet doğrudur ama burada olay bambaşka. Çünkü bahsettiğim cenaze töreni, duygusal bir İngiliz vatandaşının, ölen keçisi için yaptığı bir cenaze töreni değil. Ya ne peki? Doğrudan doğruya askeri bir tören. Yani resmen bir devlet töreni.

‘’Allah Allah... Bu keçinin özelliği neymiş ki ona askeri cenaze töreni düzenlemişler?’’ Diye sorduğunuzu tahmin ediyorum.

Keçinin aslında hiç bir özelliği yok. Bildiğiniz bizim dağdan gelen, taştan gelen, kıçı kıllı enişte.

İşte bizim bu kıçı kıllı eniştemiz, yani özellikle Burdur’un Söğüt ilçesinden, Muğla’nın Fethiye ilçesine kadar olan yayla yolunda her adım başında ‘’ Nefis Oğlak Tandır ‘’ diye reklamı yapılan ve dahi gerçekten de nefis bir gıda olan, ya da ‘’ Keçi Zortlatması’’ Dediğimiz bir türle Türk Halk Müziğimizde müstesna bir yeri olan keçi, İngiltere’de çok saygıdeğer bir sembolmüş. Neyin sembolüymüş diyecek olursanız hemen açıklayayım: Kraliçe II. Elizabeth’in, Welch Alayının, Dördüncü Taburunun maskotuymuş. Dahası bizde kadının adı yokken İngilizlerin, bu askeri törenle toprağa verdikleri keçisinin bir adı varmış. Evet bu rahmetli keçinin adı: Sospan imiş.

Ancak hemen belirtelim Galler Bölgesinin 2. Taburunun maskotunun bir keçi olması Kraliçe II. Elizabeth’den daha önce de var olan bir durumuş. Mesela Bonbon(Taffy) adlı bir keçi birçok askeri görevden sağ olarak çıkıp üstün başarı ve hizmet gösterdiği için 1914'de ödüllendirilmiş. Bir keçi nasıl ödüllendirilir bilmiyorum ama ödüllendirilmiş işte ve işin ilginç tarafı bu Bonbon (Veya Taffy) görev icabı bulunduğu Fransa’da 1915 yılında kalp yetmezliğinden ölmüş. ( Tanrı taksiratını affeylesin.)

Şimdi diyeceksiniz ki ‘’ Hocam ! Tamam da şu anlattıklarınızın Kraliçe II. Elizabeth’in Satanist olmasıyla ne ilgisi var?

Hemen oraya geliyorum.

8 Eylül 2022’de İskoçya’nın Baloral Kalesinde ölen Kraliçe II. Elizabeth’in cenazesi, bu kaleden alındı. Bu vesileyle yapılan törende bando takımının önünde bembeyaz renkli, uzun ve muntazam boynuzları olan bir keçi yürüyordu. Evet evet... Dünya başkanlarına bile bu cenaze töreni için bir sürü protokol uygulayan İngiltere, çok sevdikleri kraliçeleri için düzenledikleri bir cenaze töreninde bir keçiyi bando takımının önünde yürütüyordu ve bu da İngiltere’de bir ilkti. Daha önceki İngiliz kral ve kraliçelerinin cenaze törenlerinde keçi yoktu.

Şimdi benim yazdıklarıma bakarak sizler ‘’ Hımm Sospan gibi, Bonbon gibi maskot keçilerden biri olmalı.’’ diye düşünüyor olabilirsiniz. İşin doğrusu ben de öyle düşündüm. Ama bazı vatandaşlar öyle düşünmüyorlar. Onlara göre bu keçi öyle masum bir keçi değil. Çok daha derin konular var işin içinde.

‘’Nasıl yani?’’ Dediğinizi duyar gibiyim.

Peki size bir soru: Bophemet diye bir şey duydunuz mu?

Eminim, duyan bilen vardır ama ben bilmeyenler için açıklayayım: Bophemet, 14. yüzyıl başlarında Katolik Kilisesi tarafından aforoz edilen Tapınak Şövalyeleri'nin taptığı iddia edilen şeytanî figürdür. Tarihte bir ilah olarak ilk kez 1307 yılında kullanılmış olsa da Baphomet terimi 19. yüzyılda popülerize edilmiştir. Kısaca Şeytandır. Lucifer de denir

Keçi ile ne alaka?

Efendim, Bophemet yani Şeytan ile kraliçe’nin cenaze töreninde bandonun önünde yürüyen keçi birbirine oldukça benziyorlar.

Yani?

Yani Kraliçe II. Elizabeth, bazı beyinsizlerin iddia ettiği gibi Müslüman filan değil. Hatta Westminister Abbey’e ( St. Peter Katedrali) bir Hıristiyan olarak defnedilmiş olsa bile Hıristiyan da değil. Peki ya ne? O bir Satanist. Dahası son Tapınak Şovalyesi. Daha da dahası Tapınak Şovalyeleri aynı zamanda Masonluğun kurucuları ( veya bir parçaları ) olduğu için Kraliçe II. Elizabeth aynı zamanda Masonluğun dünya üzerindeki en önemli lideri.

Vallahi ben demiyorum. Böyle diyenler de var.

Ne kadar doğrudur?

Ben her ne kadar böyle komplo teorilerine değil tarihi belgelere inansam da eğer bir İngiliz’den hele hele de kraliçelerinden bahsediyorsak her şey mümkündür. Yani ‘’ Hadi yaaa amma da palavra ‘’ Diye bir tarafa atılacak bir iddia da değildir Kraliçe II. Elizabeth’in ( dolayısıyla da İngiltere’nin ) Satanist olduğu. Ama öyle hemen dört elle sarılabilecek bir iddia da değildir bana göre.

*****************


Sitede  fotoğraf  yayınlayamadığımız  için  merak  eden  arkadaşlar şu  linklerden  fotoğraflara  bakabilirler.

1-  Keçi  Sospan’ın  cenaze  töreni  için : https://www.facebook.com/korku.duvarini.yikmak/photos/tabutta-ke%C3%A7i-varbu-devlet-muz-cumhuriyeti-de%C4%9Fil-anl%C4%B1-%C5%9Fans%C4%B1z-ingiltere-yani-brita/2996639803755690/

2- Kahraman keçi Bonbon ( Taffy )  için : https://m.aksam.com.tr/foto-galeri/dunya/savas-kahramani-hayvanlar/45718/

3- Kraliçe  II. Elizabeth’in  cenaze  töreninde  bandonun  önünde  yürüyen  keçi  için: 
https://www.sabah.com.tr/galeri/dunya/kralice-elizabethin-son-yolculugu-basladi-cenazede-kursun-tabut-detayi-300-yil-sonra-bir-ilk-yasanacak

4-  Bophemet  için:  Google’a  Bophemet yazıp  tıklamak  kafi.  
( Kraliçe Iı. Elizabeth’in Kıçı Kıllı Eniştesi başlıklı yazı Sami Biber tarafından 24.09.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.