Belki Bir İhtimal-1-

 

Oturup çöktüğüm yoldaki taşın üzerinde, akıttığım gözyaşlarımın omzuma binen insanı sevebilmenin yükünü, çoğu zaman taşıyamadığımın hissine kapılarak ara sıra oturarak, tutunduğum Rabbimin aşkıyla daha çok sevmenin, sevmeyi anlatmanın yollarındaki zorluklar için Rabbimden içten duamla yardım isterim. Rabbime aşka sadık kalmanın aşkıyla olurken, aşkı anlatırken anlamayanın çokluğundaki yükle, o bakışların aşka olan samimiyetsizliğini görünce hüzünlenir içten içe ağlarım. Gözyaşlarım kayaları delse de, sevmeyi bilmeyenlerin gönlünü çoğu zaman aşk delemiyor değil de delmeye layık olmadığından mı delmiyor anlayamadım! Olsun ben ihtimalleri severim belki bir ihtimal aşkla sever bir gün diye gülümserken onların bana anlamsız bakmalarına hiç takılmam.

 

Böylesine yoğun duygulara okumakla yazmakla şiirlerin içinde duygu ve hisleri yazan kardeşlerimin duygularıyla haşır neşir olurken gece gündüz beraberken Rabbimin yaz kulum oku kulum demesiyle vakıf oldum çok şükür rabbime. Bu bambaşka bir dünya tarifi mümkün olmayan duygu ve hislerle sevmek onların neşesiyle olmak bu neşeyle okumak ve yazmak, hani şairimiz ne güzel anlatmış Üstat Orhan Veli Kanık

“Ağlasam sesimi duyar mısınız?

Mısralarımda?

Dokunabilir misiniz?

Gözyaşlarıma, ellerinizle?

 

Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel,

Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu

Bu derde düşmeden önce.

 

Bir yer var, biliyorum;

Her şeyi söylemek mümkün;

Epeyce yaklaşmışım, duyuyorum;

Anlatamıyorum.”

 

İşte böyle bir şey, duygu ve hislerle olmak coşmak koşmak ve sonunda olsa da bazı şeyleri anlatamamak. Vesselam.

Mehmet Aluç


( Belki Bir İhtimal-1- başlıklı yazı kul mehmet tarafından 26.09.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.