Sam Amca bu, bir de Sam Amca'nın babası var ama onu biz tanımıyoruz, kendisi de tanımıyor, o doğmadan babası gebe... ölmüş işte anlayın... Bir de Sam Amca'nın çok sever göründüğü ama hiç sevmediği, hatta nefret ettiği bir kankası var, İgor Migor Birader. Zaman zaman didişseler de konu Müslümanlara, mazlumlara, masumlara eziyet etmek olunca, birbirlerinin eline su dökme yarışı yaparlar...


Sam Amca çok sıkıştığı için arazide küçük abdestini epey de uzağa şeyttirmiş. İgor Migor birader durur mu o da Sam Amca'dan ben daha uzağa şeyttiririm diyerek, Guiness Rekorlar Kitabı yetkililerini de çağırarak, teşaşür yaptığı uzaklığı tespit ettirip kayıt altına aldırmıştır...


Sam Amca ata sporu basketbolda potaya en uzak mesafeden basket atma girişiminde bulunmuş ve de o basket topunu potadan geçirmiştir... İgor Migor Biraderde bu işe çok bozulmuş o çok uzaktan bu basketi atarda ben atamam mı diyerek daha uzak bir mesafeye gitmiş oradan da topu potaya sallamıştır. İlk denemesinde başaramazsa da ikinci ve üçüncü denemelerinde top çemberden geçmiştir...


Amca bu, her ne kadar bizim ve diğer mazlum milletlerin sevdiği bir amca olmasa da Sam zibidisi, kendi aveneleri Sam Amcalarını çok sevmekte ve de yere göğe koyamamaktadırlar... Sam Amca ile İgor Migor Biraderler aralarında anlaşarak bazen de anlaşmadan kim daha çok ülkeyi ezecek, suyunu çıkaracak, yerle yeksan edecek yarışına girerler...


Nükleer konusunda ise yarış çok kızışmış durumda, rekorlar peş peşe kırılıyor. Sam Amca On metrelik balistik füze yapınca, İgor Migor Birader ise on metre yirmi santimlik füze yaparak Sam Amca'nın rekorlarını yerle bir etmektedir. Sam Amca altında kalır mı bunların? On bir metrelik balistik füzeyi hemen sürüverir ortaya... İgor Migor Birader, benim ürettiğim binalara zarar vermez sadece insan öldürür, bir seferde bir milyon gider derken, Sam Amca ise bu rekoru kırıp bir seferde bir buçuk milyonu ortadan kaldıracak balistik malistik bir şeyler yapacaktır...


Bir de şimdi Sam Amca ile İgor Migor Biraderi epey zorlayan Çing Çang Çong Dayı var. O da bir alem. İgor Migor ile de iyi kankalar... O balistik malistik bende de var diyerek, kıyıdan köşeden sid... yarışına dalmıştır... Ben bir füze fırlattım mı benim füzelerim dünyayı iki kere dolandıktan sonra Sam Amca'nın Ülkesinin tam da kalbine saplanacak, demiştir...


Guiness Rekorlar Kitabının yetkilileri bu kırılan rekorların kitaplarına girmesinin zor, hatta imkansız olduğunu söylemişler ve de olaylara son noktayı koymuşlardır...

( Süper Güçlerin Rekor Denemeleri başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 29.09.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.